Ga naar inhoud

Draadloze muis niet altijd herkend


Timmekke

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een nieuwe laptop en een nieuwe draadloze muis gekocht. Installatie van de muis verliep vlot (gewoon usb-ontvanger inpluggen en ff wachten) maar regelmatig als ik m'n laptop opstart en de muis aanzet (na opstart laptop) wordt deze niet herkend. De muis staat wel nog vermeld bij m'n apparaten in het configuratiescherm maar werkt dus niet. Ik moet de usb-ontvanger ff ontpluggen en er weer insteken. Is dit normaal? Het is niet elke keer als ik m'n laptop opstart maar toch vrij regelmatig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja dat zal niet gaan en het is trouwens niet elke keer dat ze niet werkt, het is maar om de 3-4 keer dat ik m'n laptop opstart.

Krijg de laatste keer als foutmelding dat het stuurprogramma van een externe HDD niet geladen kon worden (had onlangs zo één aangesloten). Ms heeft dat er iets mee te maken.

Sinds die externe HDD heb ik trouwens ook problemen met youTube (zie ander topic van me).

Heb dan m'n laptop maar teruggezet naar de fabrieksinstellingen (zie ook ander topic) en nu werkt de muis elke keer maar heb m'n pc nog maar paar keer opgestart sinds dan.

Afwachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak het jezelf en de mensen die je willen helpen eens makkelijk: sluit alle openstaande topics af en beperk je tot 1 topic voor deze PC, zeker na het terugzetten van de fabrieksinstellingen...op deze manier wordt het één kakofonie waar niemand nog kop noch staart aan krijgt...:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds dezelfde problemen met de muis. Ze werkte daarnet weer niet. Moest de ontvanger weer ff ontpluggen en weer insteken. Daarna werkte ze wel. Ook werd er door Windows een probleem gevonden bij de muis en heeft dat ondertussen opgelost. Dit heb ik echter nog al eens voorgehad dus geen garantie op succes. Maar goed ik sluit dus dit topic af en open een nieuw om alle problemen te bundelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.