Ga naar inhoud

Muziek van mp3 naar stick


bernard

Aanbevolen berichten

Ik wil het jullie niet moeilijk maken , en heb hier ook wel over nagedacht ,

maar volgens mij is Mp 3 rocket pro iets wat je gewoon legaal mag downloaden , en dan dacht ik dat de muziek ook vrij te downloaden is .

maar nogmaals ik wil jullie niet in de problemen brengen , dus als jullie twijfelen , beschouw het dan als mijn onkunde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het jullie niet moeilijk maken , en heb hier ook wel over nagedacht ,

maar volgens mij is Mp 3 rocket pro iets wat je gewoon legaal mag downloaden , en dan dacht ik dat de muziek ook vrij te downloaden is .

maar nogmaals ik wil jullie niet in de problemen brengen , dus als jullie twijfelen , beschouw het dan als mijn onkunde

Dat is nu net het "grote" misverstand. Het is niet omdat de programma's voor download legaal zijn, dat ook het afhalen van muziek, film, e.a. door copyright beschermde werken legaal is. Dit soort programma's wordt als legaal beschouwd omdat je er ook echt legale zaken mee kan doen, bvb. muziek van eigen CD's mee behandelen of overbrengen naar andere dragers. Maar van het ogenblik dat je je begeeft op het pad van het binnenhalen van muziek van andere bronnen, zit je meteen in de illegaliteit. En het is op deze smalle grens dat wij hier balanceren bij het verlenen van hulp in deze materie. Daarom hebben we gekozen voor de meest veilige optie - omdat we als forum geen risico willen en mogen lopen - om hulp bij dergelijke vragen zeer kritisch te bekijken en zelfs te beperken. Onze forumregels zijn wat dat betreft nogal strikt. Probleem is ook dat we niet kunnen nagaan voor wat een TS'er deze tools gebruikt. Met overtuiging kan men zeggen dat het om strikt legale downloads of handelingen gaat ... maar we moeten elkaar geen "mietje" noemen: al deze programma's worden - in de praktijk - voor 90 % of meer gebruikt voor illegale doeleinden.

In dit specifieke geval, zie je dus dat je redenering niet klopt met wat hierboven uiteengezet werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , het lijkt mij voor jullie ook wel eens heel lastig , zo van kan dit of kan dit niet.

Maar goed ik val jullie hier verder niet meer mee lastig , want ik wil jullie graag tot vriend houden .

Er zijn andere dingen waar ik jullie hulp dan weer nodig heb.

En het duurt niet zo lang meer , dan zeggen mijn kleinkinderen : ach opa dat is toch niet zo moeilijk?

Dus bij deze bedankt en sorry dat ik weer moeilijk heb gedaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.