Ga naar inhoud

nvidia GEFORCE 8400GS, lukt niet om drivers te installeren.


K77

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ben in het bezit van een medion computer, welke ik in 2007 heb aangeschaft. Op deze computer stond aanvankelijk windows vista, ik heb dit direct laten vervangen door windows xp. In deze computer zit standaard de grafische kaart van nvidia (de geforce 8400GS). Laatst kreeg ik mijn computer niet meer opgestart er was een probleem met drivers (welke drivers, daar kwam ik niet achter). Na enig puzzelwerk kan ik windows weer normaal opstarten, maar plots weet mijn computer niet meer welke grafische kaart er is geïnstalleerd. Heb de oude drivers gedeinstalleerd en vervolgens nieuwe drivers gedownload van de nvidia site en geïnstalleerd. Nog werkt het niet. Ook windows met de wizard naar meest recente drivers laten zoeken levert niks op, ik krijg dan een zwart scherm en bij heropstarten is hij de informatie weer kwijt.

Wat te doen?

Met vriendelijke groet, K77.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor de enorm snelle reactie!

Ik neem aan van wel, ik weet welke grafische kaart er in mijn computer zit en als ik op de nvidia site bij downloads deze kaart selecteer kan ik er 1 downloaden, zou de juiste moeten zijn, toch?

aangepast door K77
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik rechter muisknop klik op "my computer", vervolgens "properties" en dan de tab "hardware", kan ik klikken op "device manager" daar kan ik vervolgens onder computer op "ACPI multiprocessor PC" rechtermuisknop klikken, dan zie ik onder "driver details" staan: c:/windows/system32/... zegt dat iets over een 32-bits besturingssysteem? Sorry ik ben een redelijke computer-analfabeet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eens het volgende:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speccy gedownload+geïnstalleerd, heb een 32-bits besturingssysteem weet ik nu. Ik heb daar ook de juiste drivers voor de grafische kaart voor gedownload, maar ook dit werkt helaas niet....

Durf de link niet zomaar in dit bericht te kopieren, weet namelijk niet wat voor informatie ik dan allemaal op het internet zet....

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.