Ga naar inhoud

nvidia GEFORCE 8400GS, lukt niet om drivers te installeren.


K77

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat zou een goed idee zijn, ware het niet dat de computer origineel verkocht werd met Windows Vista en ze dus ook alleen de drivers voor vista op hun site hebben staan. Ik heb er zelf xp op laten zetten destijds, vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar heb ik 'm gedownload inderdaad. Het werkt niet via die weg, bij rebooten krijg ik een zwart scherm met witte knipperende cursor. Als ik dan weer opnieuw opstart gaat het soms wel goed, alleen is mijn systeem de driver weer kwijt. Dan geeft windows soms aan: "found new hardware" en soms herkend hij dan zelf ook de grafische kaart, maar dan gebeurd hetzelfde als wanneer ik zelf de driver download en installeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-23245-1417704337,4918_thumb.pngJe geluid en beeld zijn niet in orde je mist drivers.

Heb je op site zo als op afbeelding ingesteld en dan gedownload?

Doe ook eens het volgende:

Download en installeer Speccy als je het niet meer op je PC hebt.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

aangepast door clarkie
fout in besturingsysteem
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.