Ga naar inhoud

onzuivere muziek op gebrande audio cd.


ion

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

Het geluid van gebrande audio cd's is niet zuiver, zijn gebrand met nero 7,

als ik de mp3's op mijn HD afspeel hoor ik die storingen niet alleen als de mp3's op cd gebrand zijn zijn die storingen hoorbaar, het zijn echt fouten in de tekst.

Waar kan dit aan liggen?

gr ion.

aangepast door ion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kweezie Wabbit,

CD's gebrand in audio cd en mp3 formaat fout komt in beide formaten voor maar opmerkelijk minder in audio cd formaat.

Heb juist HD gedefragmenteerd om alles eens juist terug op zijn plaats te zetten,

nu eens kijken of dit niet geholpen heeft.

Laat je nog wel iets weten.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi Kweezie Wabbit,

Na het defragmenteren waren de cd's met nero gebrand al veel beter maar er zaten toch nog een paar foutjes in, ben ook gaan cd's branden met W.M.P. en deze cd's bevatte geen enkele fout meer.

PS: Zou de dubbele mp3's willen verwijderen maar weet niet goed hoe er aan te beginnen, heb al geprobeerd met easy cleaner maar die zoekt geen dubble mp3's

weet jij toevallig niet hoe je die kunt opsporen en verwijderen?

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan deze proberen Easy Duplicate Finder. Ik weet niet of het freeware is.

Of deze AudioComparer. Is niet gratis maar met de 30 dagen proefversie. De proefversie spoort enkel de dubbele bestanden maar verwijdert ze niet. Dat kan je nadien handmatig doen.

Op basis van de specificaties zou ik eerder voor de 2de gaan als je spcecifiek mp3 wil opsporen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kweezie Wabbit,

Heb me de AudoiComparer aangeschaft en hier ben ik heel tevreden over, haalt feilloos alle dubbels eruit en zijn dan makkelijk te verwijderen.

Bedankt voor de tip en tot wederhoren.

gr ion.

PS: voor mij mag deze zaak gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.