Ga naar inhoud

Desktop pc kopen


-Gamer-

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou graag een nieuwe desktop pc kopen.

Ik heb nu een laptop maar die kan sommige games van mij niet aan :embarassed:

Mijn budget is 1000 euro.

Ik ben aan het denken aan een pc met een i7 proccesor omdat er toch wel veel gegamed wordt op de pc. Of zou een i5 proccesor voldoen?

Ik zou een desktop pc kopen met apart scherm.

Ik was aan het denken aan een Predator-pc maar die liggen (zonder scherm) al rond de 1000 euro en daarboven op moet het scherm ook nog aangekocht worden.

En ja, een jongen van 14 heeft niet zo veel geld ;-)

Het moet ook een Acer pc zijn omdat we de pc niet in een groothandel gaan kopen maar bij een kleine zelfstandige die alleen maar Acer verkoopt.

Zouden jullie mij een beetje kunnen helpen met enkele voorbeelden van pc's?

Alvast bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik zou graag een nieuwe desktop pc kopen.

Ik heb nu een laptop maar die kan sommige games van mij niet aan :embarassed:

Ik ben aan het denken aan een pc met een i7 proccesor omdat er toch wel veel gegamed wordt op de pc.

Beste,

Je hebt een mooi budget en de experts zullen je helpen. Je kan alvast dit formuliertje invullen. http://www.pc-helpforum.be/f57/lees-dit-eerst-voor-je-een-27090/

Kan je naast het invulformuliertje ook alvast doorgeven welke games je er op wil spelen, zo kunnen de experts je sneller helpen. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou vooral rpg's willen spelen zoals The Elder Scrolls V Skyrim maar geen shooters zoals Call of duty enzo... daar heb ik mijn ps3 voor. xD

Ik denk dat rpg's wel een "deftige" pc nodig hebben ivm de graphics, snelheid, etc.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Vooral om te gamen.

  1. Wat is mijn budget ? - ongeveer 1000 euro

  1. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Een merkcomputer (Acer)

  1. Ga ik overklokken ? - Neen. Daarom zou ik ook direct voor een i7 proccesor gaan.

  1. Ga ik later upgraden ? - Ik denk van niet.

  1. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Zouden jullie mij over deze vraag meer willen inlichten ivm fucties? :-)





  1. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Monitor, speakers, muis en toetsenbord.

  1. Heb ik specifieke wensen ? - /

aangepast door -Gamer-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb de i5 2500K die overclockt zichzelf wanneer dit nodig is. Ik vind het een onnodige kost om een i7 te kopen. Met dat geld kan je een betere graphics card kopen.

Als je een goedkoop en goed toetsenbord wil kan ik je de Logitec MK300 aanraden. goed toetsenbord en veel sneltoetsen + muis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er een reden waarom je een merk pc wilt zoals een acer.

Het probleem bij merk pc's is namelijk dat ze vaak een slecht evenwicht hebben tussen cpu en gpu. En dat is dus slecht voor game prestaties.

een voorbeeld:

Acer Predator G3 - G3600 - P67 -> prijs 999 euro

cpu: i7 2600

gpu: nvidia GT 440

-> combinatie van snelle cpu met trage grafische kaart : GEEN gamingplezier.

Als je een merk pc zoekt met een deftige grafische kaart dan betaal je meestal veel te veel en kan je beter iets laten samenstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het met dietergk eens. het vinden van een goede merk pc die geschikt is voor gamen is lastig, vooral als je dan als eis stelt dat het van een bepaald merk moet zijn. heb je dat kleine winkeltje al eens gevraagd om raad? want wij weten ook niet zo wat hij heeft liggen in de winkel. het kan zijn dat wij met iets aan komen zetten wat hij daar niet heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.