Ga naar inhoud

Licentietest


carambole

Aanbevolen berichten

Als het om een nieuwe computer gaat mag je gerust zijn dat er een legitieme licentie werd gebruikt, maar aangezien het besturingssysteem Vista is zal dit waarschijnlijk een tweedehands exemplaar zijn?

Indien de code niet overstemt met de sticker, kan het zijn dat er alsnog een legitieme versie van Windows is geïnstalleerd. Je kan vragen naar een aankoopbewijsje van het besturingssysteem aan de verkoper, zo kan je zien of het een legitieme versie is of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms wordt er iets verkocht niet via de winkel.Mijn maat maakt laptops voor banken.Even f12 drukken en hij staat gereed voor de bank.

Ik wil dat hij mij niet ......t.

Ik zou dus het nr moeten kunnen zien en desnoods even naar Microsoft bellen of mail.Dat schijnt een handelje te zijn in gekraakte besturingssystemen.Wie is er nu dom,ikke of die slimmere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geld zomaar weg is via pc-banking en je pc is niet in orde dan is dat nalatigheid,zo meldt de bank.

Vandaag was ik in mijn pc-winkel.Als er een sticker op je pc hangt kun je die altijd terug activeren.Ik vraag mij dus af waarom er een installation-cd v/d Dell nodig is,meestal is die kwijt.Drivers kan je bij Dell halen,zo meldde hij nog.

Dankzij de Specy en een klik op het juiste onderwerp zie je de code staan.Dus even checken.

Er stond daar een Acer laptop met W7 premium.W7 gaat dus mee tot er W9 is.Of nog even wachten op solden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms spreekt men ,zoals je reeds weet.Nee dus.

Hij is gaan skiën.Volgende eerste stappen dat ik dan doe;-mijn geld nog niet afgeven-via Specy 't besturingssysteem en licentienr opschrijven of uitprinten-naar Microsoft bellen of mailen en om raad vragen.

Ik kan desnoods naar updates kijken welke mislukt zijn of geïnstalleerd zijn,geeft al eerste indruk + evtl updates binnenpakken en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.