Ga naar inhoud

Beschadigd document.


denis49

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil een document openen en krijg volgende tekst te lezen:"Dit document kan niet worden gelezen.Het is mogelijk beschadigd.Wat Moet ik doen?

Het is een zeer belangrijk document.

Ik heb al alles opgezocht om er uit te geraken,maar het lukt mij niet.

Dank bij voorbaat.

Groeten,

Denis49

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het om een tekstdocument? Dan kan je proberen het in notepad of zo te openen - er bestaan een kans dat jij dan terug aan je tekst kan, alleen ben je dan wel zeker je opmaak (en plaatjes en zo erin) kwijt.

[zuchtmodus]Wanneer gaan mensen toch eens leren hun eigen dat minstens in het dubbel te bewaren? - mogelijk na een ervaring als deze? ...[/zuchtmodus]

O ja: Dennis 49: welkom op PCH hé !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Passer,

Ik heb wel altijd alles dubbel,op mijn PC lukt het niet,zelfs niet met het dubbel (stick).

Eigenaardig genoeg lukt de dubbel (stick) wel op mijn laptop.

Wat nu?

Oh ja bedankt voor de welkom groeten.

Groeten,

Denis49

- - - Updated - - -

Dag Clarkie,

Ik ga het proberen.

Ik laat iets weten als het lukt of niet lukt.

Bedankt voor de link.

Groeten,

Denis49

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Passer,

Ik heb wel altijd alles dubbel,op mijn PC lukt het niet,zelfs niet met het dubbel (stick).

Eigenaardig genoeg lukt de dubbel (stick) wel op mijn laptop.

Wat nu?

Mogelijk zit er een fout in het bestand-zelf (en als je dat dan dubbel stelt door het elders te bewaren, dan is het 'dubbel' ook niet leesbaar - 'k maakte het ook al een paar keer mee.

Wat nu? Zet het bestand van je laptop op een stick en overschrijf er de bestanden op je PC mee - veel kans dat dit gaat lukken.

(enne: mijn 'zuchtmodus' was dus hier niet van toepassing ! xD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.