Ga naar inhoud

windows 7 vinde geen netwerk drivers


michielNijs

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb een asus f501a "gedowngraded" van windows8 naar windows7 (32-bit). Maar nu vind de laptop geen drivers meer.

Ik heb reeds geprobeerd om de drivers manueel te instaleren van de support site van asus. Maar dit helpt niet.

vergeet ik misschien een stap?

dit is de support site van asus. I kheb beide geprobeerd onder "wireless"

ASUSTeK Computer Inc. -Support- Drivers and Download F501A

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er rechtsonder een kruisje bij internetverbinding?

En als er drivers ontbreken kun je dat makkelijk te weten komen door eerst naar start>rechtsklik op computer>beheren>apparaatbeheer>

Kijk als er gele uitroeptekens bijstaan, indien dit zo is vermeld je deze in je volgende post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het apparaat met het driehoekje en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Tip: als je met rechts klikt op de getoonde waarde, kan je die gewoon kopieren en dan plakken in je volgend bericht.

Doe dit voor alle apparaten met een driehoekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik had de pc snel terug nodig dus heb er onder tussen terug windows 8 op gezet. Dus een screenshot is niet meer mogelijk :o.

Het waren alle delen onder netwerkadapters.

De vraag nu is vooral uit interesse waar het probleem juist zit en hoe je dat oplost :)

aangepast door michielNijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.