Ga naar inhoud

Welk moederbord moet ik kopen?! (Vervangende moederbord)


GamerPc

Aanbevolen berichten

Dat is een ATX moederbord maar met een 1150 socket. Zoals Kiliandj hierboven al heeft aangehaald zal het heel moeilijk zijn om een socket 775 moederbord te vinden. De meeste van de socket 775 moederborden zitten in een reeds voorgebouwde PC door de fabrikant zelf.

 

Azerty biedt er hier bijvoorbeeld enkele aan, maar dan wel in de micro ATX factor. Kun je even het model en merk van je behuizing doorgeven ?

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze : http://azerty.nl/8-849-196051/asrock-g31m-gs-moederbord-.html

Lijkt mij de beste uit het pak, indien uw kast micro ATX moederborden ondersteunt natuurlijk.

Uw kast ondersteunt deze moederborden.

Echter zult u de usb 3.0 aansluiting niet kunnen gebruiken, aangezien deze moederborden, alleen 2.0 ondersteunen.

maar ik vermoed dat dit nu ook al zo is?

aangepast door kiliandj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thedarkness

Hallo,

is een upgrade niks... https://www.conrad.nl/nl/pc-upgrade-kit-amd-athlon-x2-260-2-x-18-ghz-4-gb-ati-radeon-3000-micro-atx-1177194.html

hier zit een processor en alles bij.... daar moet de videokaart toch gewoon op kunnen.. niet dat ik hem dan nodig heb omdat hier 1 onboard zit. maar zal dit iets zijn of van ander merk dat in mijn kast past

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

kiliandj maar als ik een ander moederbord zou nemen? wat moet er allemaal aangepast worden dan...

In dit moederbord, zal denk ik alles in passen dat er nu in je huidige zit. (op 2 van je 4 ram sticks na)

je moet dus alles loskoppelen van het oude moederbord, en aan het nieuwe koppelen.

Hoe je dit specifiek moet doen zoek je best eventjes op op youtube. (moederbord vervangen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.