Ga naar inhoud

Tandberg data 420LTO waardeloos,laptop AsusL3500TP


carambole

Aanbevolen berichten

Ik heb het gekregen deze harde schijf met cassette.Mijn laptop is ook al oud maar heeft vele poorten en er staat XP home op.Ik zit hier 6 gB aan mp3 die ik zou moeten sorteren.

Is een usb stick beter in mijn geval.?

Windows media player vergeet wel eens een liedje en maakt er een zootje van.XP burnercd laat de namen veranderen van de song maar rangschikt de liedjes dan weer niet alfanummeriek zodat het overzicht mistig wordt en de dubbels aanwezig blijven

Thanks,niet te moeilijke woorden gebruiken aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Tandberg is niet bruikbaar voor mij.Ik heb nu een Kingston 16 gb data traveler gekocht.Ik bezit enkel een usb 1.Daar heb ik Trust splitter opgeplaatst voor 4 poorten.Nu had ik een windows zoekopdracht geplaatst voor al mijn mp3 's.Wat er op de stick is enkel de zoekopdracht.Geen enkel liedje.Nero geeft ook geen doorverwijzing naar de stick.Winamp maakt er ook maar een multiple choise van,Enz,enz,enz-----------------------------------------------1hr later

Wat een luxe.Ik heb Winamp full free gedownload.Met auto-tag vult hij de data aan bij het liedje.De verwisselbare schijf herkent hij ook.'t Is weer een stapje in de wereld.Nu nog 6 GB sorteren.

aangepast door carambole
analfabeet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een probleem met MediaMonkey.Als ik het open verschijnt er het logo in het midden van mijn scherm en blijft er staan.Nu type ik er onder en ernaast.Als ik de computer ga afsluiten dan verschijnt er achter het afsluitschermpje iets van de Monkey dat ik moet aanvinken.Dit laat zich niet lezen.Mijn Windows Security Essentials houdt blijkbaar iets tegen.

Wat te doen ??? Verwijderen en terug installeren:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry,ik denk dat die MediaMonkey een bloedzuiger is.Ik had hem verwijdert en een nieuwe MediaMonkey nl gedownload.Result ;weer komt die zwarte bankkaart op je scherm te staan.Normaal vraagt mijn virusscanner om hem door te laten,hierbij niks.Daarstraks zat er nog een mp3 schijfje in .Het begon te draaien en mijn groen lichtje pinkte.Alles opvreten maar niet werken zo noem ik dat.

Mss is er een gevecht met mijn winamp.:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.