Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

een aantal van mijn drivers zijn oud waardoor ik geluidsvervorming heb

en heb ik gebrobeerd het probleem op te lossen door programaas te downloaden die het probleem op lossen maar die vertellen me wat er aan de hand is maar lossen het probleem niet op dan moet ik betalen plus ze blijven op mijn pc zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag majid,

Welkom op PCH!

Die programma's mag je alvast verwijderen via je configuratiescherm.

Je kan deze steeds "gratis" downloaden en laten scannen, maar zoals je zegt moet je ze daarna wel eerst aankopen alvorens je ze effectief kan gebruiken.

Kan je ons het volgende eens meedelen:

- Volledig merk en model van je computer

- Je Windows versie (+ 32 of 64 bits)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eee pc van Asus. Welk model?

ik heb een Eee pc maar weet niet wlke versie van windows ik heb kan je me vertellen hoe ik er achter kom

Ga naar je start menu, klik met de rechter muisknop op Computer en kies voor Eigenschappen.

en hoe ik al die programmas van mijn pc afhaal

Ga via je start menu naar Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen.

Daar vind je een lijst met alle geïnstalleerde programma's. Klik op het gewenste programma en kies voor Verwijderen.

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt ongewenste programmas zijn er gedeeltelijk uit

---------- Post toegevoegd om 00:18 ---------- Vorige post was om 00:15 ----------

ik heb een Eee pc intel ® Celeron ( R ) M

processor 900 Mhz

kloksnelheid 897 Mhz , 0,99 GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer het volgende eens uit, dan kunnen we nagaan waar je een recente geluidsdriver kan vinden:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu op de link geklikt hij is aan het downloaden

---------- Post toegevoegd om 09:46 ---------- Vorige post was om 09:45 ----------

mijn bestuuringssysteem is 32 bits

---------- Post toegevoegd om 09:48 ---------- Vorige post was om 09:46 ----------

oke hij is opgestart wat moet ik nu doen

aub

---------- Post toegevoegd om 09:51 ---------- Vorige post was om 09:48 ----------

http://speccy.piriform.com/results/owRAIHrIwbXNiUyWbh6mdnY

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.