Ga naar inhoud

Windows.old maps verwijderen.


Fluffy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een schone installatie van Windows 7 gedaan en nu is er een Windows.old map die iets van 186GB schijfruimte inneemt.

Mijn vraag is nu: Kan ik die map veilig verwijderen? Ik heb een screenshot als bijlage geplaatst.

post-31609-1417704810,8866_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klopt...de werkwijze voor het verwijderen van de map kan je bekijken via de link in post 2.

Als je echt op veilig wil spelen maak je best eerst manueel een nieuw herstelpunt aan voor je er aan begint...hoe je een herstelpunt maakt in Windows 7 kan je hier bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's eigenlijk een keuze die je zelf mag maken : ze neemt inderdaad de nodige plaats in, maar als je plaats genoeg hebt op je harde schijf kan je ze laten staan...zo heb je de mogelijkheid om later eventueel terug te keren naar je vorige installatie, mocht je dat nog willen uiteraard...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet enkel zeker zijn dat je huidige Windows goed werkt dan is er geen enkel probleem.

Zie onderstaande dat uit de link van bericht 2 komt.

Nadat uWindows 7 een tijdje hebt gebruikt, bijvoorbeeld een week of twee, en u zeker weet dat alles in orde is met uw bestanden en instellingen, kunt u veilig Schijfopruiming gebruiken om Windows.old te verwijderen en om schijfruimte vrij te maken.

post-23245-1417704811,9569_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.