Ga naar inhoud

Windows update installeren lukt niet meer


Pascal123

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds begin deze maand een nieuwe computer gekocht met daarop Windows 7. Alles verliep aanvankelijk goed tot er een update van service pack 1 beschikbaar was. Het installeren ervan lukt maar niet. Heb al vanalles geprobeerd: als beheerder geïnstalleerd, de virus scanner en firewall uitgeschakeld, in veilige modus, die Remote Server Administration Tools geïnstalleerd,.... maar het maakt allemaal niet uit.

En sinds enkele dagen lukt het me ook niet meer om andere essentiële updates te installeren. :dong:

Wie weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dit topic eens en misschien lukt het via het installeren via die update wel. (zie bericht 3 daarin).

Als het installeren van updates niet lukt, dan ligt dit dus meestal aan een bepaalde windows update die (nog) niet geinstalleerd is. Ikzelf heb het ook al meegemaakt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt niet. Het downloaden en installeren is geen probleem, maar wanneer de computer herstart wordt om de updates de configureren loopt het mis. Dan krijg ik de melding dat er een fout is in de configuratie van de updates en dan wordt de computer hersteld naar de vorige toestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt niet. Het downloaden en installeren is geen probleem, maar wanneer de computer herstart wordt om de updates de configureren loopt het mis. Dan krijg ik de melding dat er een fout is in de configuratie van de updates en dan wordt de computer hersteld naar de vorige toestand.

Ik kreeg die foutmelding ook van het configureren van updates, en met de update uit bericht 2 was het bij mij opgelost.. Vreemd dat dit niet het geval is bij u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.