Ga naar inhoud

Windows update installeren lukt niet meer


Pascal123

Aanbevolen berichten

Is die windows 7 legaal en geactiveerd?

Als je SP1 download via de link die je doorgaf in bericht 4 moet je eerst je Windows zowiezo laten valideren door de Genuine Windows Validatie Tool...dus : je kan SP1 langs die weg enkel downloaden als je Windows 7 legaal bevonden is door Microsoft...:top:

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstart nogmaals de pc. Installeren van de updates zal niet lukken. Schakel je anti-virus en firewall uit in Windows.

Windows begint terug uw updates te downloaden. Als hij vraagt om te herstarten, doe het.

Probeer ook dit eens:

1. Klik op het startmenu

2. Typ onderaan in het witte vak het woord probleemoplosser en druk nog NIET op enter

3. Bovenaan kiest u voor Problemen detecteren en oplossen

4. Onder het groene Systeem en beveiliging ziet u staat "Problemen met Windows Update oplossen". Klik daarop. En volg de stappen.

System Update Readeness Tool

Als dat niet lukt, probeer je dit uit.

Bekijk dit ook eens als problemen hebt met de installatie van Windows 7 SP1.

Dit controleren vooraleer u Windows 7 SP1 handmatig zou installeren:

http://support.microsoft.com/kb/2505743 (lees stap 3!!)

Een in-place-upgrade zou het probleem ook oplossen volgens google.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer deze tool(klik op het rood gemarkeerde woord "deze tool om de link te volgen), die staat ook in bericht 15 maar is blijkbaar niet uitgevoerd.

Tips die maken dat een service pack1 update toch kan lukken:

Zorg voor voldoende vrije schijfruimte. De installatie via Windows Update heeft tussen de 750MB (32-bit) en 1050MB (64-bit) aan vrije schijfruimte nodig. Dit hangt ook af van hoe up-to-date je systeem is. Als je SP1 van de downloadpagina van Microsoft installeert heb je tussen de 4100MB (32-bit) en de 7400MB (64-bit) vrije ruimte nodig.

Als je Microsoft Security Essentials gebruikt, zorg dan dat deze bijgewerkt is naar de laatste versie. Oudere versies zorgen ervoor dat de installatie van SP1 wordt afgebroken.

Bron: SevenBits - Probleemoplossing - Problemen met de installatie van SP1 voorkomen en verhelpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik allemaal al geprobeerd clarkie zonder resultaat.

MAAR, intussen is het opgelost! Hoe? Wel, het gaat om een Medion computer uit de Aldi van vorige maand en ik ben eens gaan zien op de website van Medion zelf en daar kende men het probleem. Er was een tooltje beschikbaar 'sp1fix.exe' dat ik moest downloaden en installeren. Wat het gedaan heeft weet ik niet maar het werkt alleszins want ik kan intussen weer alle updates installeren! :-)

Toch bedankt voor de zoektocht iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.