Ga naar inhoud

pa'tje

Aanbevolen berichten

het gaat om alle webpaginas-

---------- Post toegevoegd om 17:55 ---------- Vorige post was om 17:53 ----------

itunes, de radiozender waarop ik muziek beluister zoals uit de jaren 50,60,en 70 wordt op hetzelfde tijdstip verbroken

---------- Post toegevoegd om 18:04 ---------- Vorige post was om 17:55 ----------

in ieder geval bedankt voor je respons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet is niemand anders aan de pc geweest.

Het is wel zo, deze pc is tweedehands gekocht. Komt van een ambtenaar.

Bij hen worden hun pc's om de drie jaar vervangen waardoor de oude dan verkocht worden.

Ik heb hem ongeveer een drietal maanden en de storing was toen ook reeds bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou het wel eens kunnen dat deze zo ingesteld stonden dat op een bepaald uur (bvb. 22 uur) een aantal functies automatisch werden uitgeschakeld. Maar waar dat gebeurd is, zou ik je niet kunnen vertellen. Maar na je verhaal, lijkt me dat wel een logische optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor je respons' date=' waarschijnlijk heb je wel gelijk gezien ik tijdens de dag geen enkel probleem ondervind, pas na 22 uur vallen de webpagina's uit.[/quote'] Daarom dat ik het ook logisch zou vinden dat er ergens een instelling dit aanduidt aan die PC. Alleen ... vinden waar is het probleem ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.