-
Items
9.752 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door Dasle
-
Werken andere apparaten wel op de usb-poort waarop je de Tomtom aansluit?
-
Kun je een Setup.exe bestandje vinden in de map die je net uitgepakt hebt?
-
Soms lees je wel eens op het net over registry tweaks om je pc sneller te maken. Ook zijn er diverse programma's die je een snel systeem beloven.
-
Opstarten laptop - melding "bad error"
Dasle reageerde op kimeta's topic in Archief Windows Algemeen
Meestal kun je dit terug vinden aan de onderzijde van de laptop op een typeplaatje. -
Als je bovenstaande tip niet zelf aandurft, ken je iemand die dit voor je kan doen? Soms wil het wel eens helpen om de koelpasta te vernieuwen.
-
Opstarten laptop - melding "bad error"
Dasle reageerde op kimeta's topic in Archief Windows Algemeen
Kun je even het merk, type en modelnummer vermelden. ;-) -
Heb je ooit systeem tweaks toegepast op je systeem?
-
Als je je belangrijke bestanden wilt veilig stellen kun je een Linux Live Cd gebruiken. Meer uitleg vind je (Klik)hier.
-
HJT logje, Zijn er verkeerde dingen?
Dasle reageerde op rwillem's topic in Archief Bestrijding malware & virussen
De volgende items zou je kunnen uitvinken. Asus WebStorage > Als je deze services van Asus niet gebruikt kun je het uitvinken. Google Update Microsoft Office 2010 Adobe Acrobat QuickTime Boingo Wifi > Is een programma om wifi netwerken te zoeken, als je het niet gebruikt kun je het uitvinken. De bovenstaande onderdelen kan je alvast uitvinken, er zijn er nog een paar die ik verder moet bekijken. Je zal een melding krijgen dat een herstart noodzakelijk is om de wijzigingen door te voeren, sta dit dan ook toe. -
HJT logje, Zijn er verkeerde dingen?
Dasle reageerde op rwillem's topic in Archief Bestrijding malware & virussen
Ik zal zo dadelijk het lijstje even overlopen, Daar kunnen er wel een paar van uitgevinkt worden -
In je apparaatbeheer zie je bij de rode pijl 820.11 bg WLAN staan. De gele markering wil zeggen dat het apparaat de benodigde driver mist. Rechtklik op 820.11 bg WLAN en kies Stuurprogramma's bijwerken. In het volgende venster wat verschijnt kies je Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken en volgend scherm verschijnt Met de knop Bladeren navigeer je naar de plaats waar de uitgepakte drivers van Medion zich bevinden, meestal is dit C:\Medion en klik dan op OK Klik dan op Volgende en als je de goede driver hebt wordt deze geinstalleerd, misschien is een herstart noodzakelijk.
-
Geavanceerde opties Bios van Sony VPCF11M1E
Dasle reageerde op Nobiru's topic in Archief Hardware algemeen
AHCI staat blijkbaar aan. Anders kun je altijd nog in apparaatbeheer onder Opslagcontrollers kijken welke drivers er gebruikt worden voor het aansturen van deze controller. -
Geavanceerde opties Bios van Sony VPCF11M1E
Dasle reageerde op Nobiru's topic in Archief Hardware algemeen
Blijkbaar is het idd een OEM BIOS, de instellingen zijn beperkt tot het hoogst noodzakelijke. Dan maar even anders proberen. Rechtsklik op je bureaublad en kies Nieuw > Tekstdocument (kladblok) Kopieer en plak de volgende tekst in kladblok. @ECHO OFF regedit /e c:\reglook.txt "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\msahci" start notepad C:\reglook.txt EXIT Kies links bovenaan Bestand > Opslaan als Bij "Opslaan als:" kies je Alle bestanden (*.*) Bij "Bestandsnaam:" kies je reglookAHCI.bat Ga naar je bureaublad en dubbelklik op reglookAHCI.bat en voer het bestand uit. Kopieer en plak de tekst die getoond wordt in je volgende bericht. -
Dit is de definitieve samenstelling voor mijn desktop
Dasle reageerde op rustycc's topic in Archief Aan- en verkoopadvies
Een hele mooie samenstelling die je daar hebt ;-) Maar daar je een SSD wilt gaan gebruiken waarom niet de Vertex 3 nemen. Deze gebruikt SATA III en je moederbord ondersteunt het. -
Geavanceerde opties Bios van Sony VPCF11M1E
Dasle reageerde op Nobiru's topic in Archief Hardware algemeen
Kan zo gelijk niets vinden, kan je me even zeggen welke tabbladen er zijn als je in de BIOS komt. Ga even mijn eigen laptop erbij halen, zo lukt het misschien sneller dan zoeken naar een manual waar de BIOS in vermeld staat. Heb wel ergens gelezen dat een VAIO een OEM BIOS heeft en dat de instellingen beperkt zouden zijn tot het hoogst nodige. Effe men laptop pakken ---------- Post toegevoegd om 02:00 ---------- Vorige post was om 01:55 ---------- Ooooeps je was al weg -
Geavanceerde opties Bios van Sony VPCF11M1E
Dasle reageerde op Nobiru's topic in Archief Hardware algemeen
In de handleidingen op de site van (Klik)Sony staat niets vermeld over de BIOS instellingen. Zal even verder voor je moeten kijken -
Geavanceerde opties Bios van Sony VPCF11M1E
Dasle reageerde op Nobiru's topic in Archief Hardware algemeen
In het eerste scherm wat je tegen komt in je BIOS staat Serial Number: ???????? Zou je dit serie nummer even kunnen meedelen? -
windows xp opstarten en progamma's zijn heeel traag
Dasle reageerde op Daan12's topic in Archief Windows Algemeen
Kun je een screenshot van msconfig tabblad Opstarten plaatsen in je volgende bericht? Dan kijken we even met je mee ;-) -
Hoi benaan33, Heb je vraag ondergebracht in een eigen topic, zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. M.v.g Dasle
-
Vervangende videokaart voor V058 medion Geforce 7650 GS
Dasle reageerde op Pedro_Newbie's topic in Archief Hardware algemeen
Mooi te horen dat het opgelost is Als het voor jou hiermee opgelost is en je verder geen vragen meer hebt, mag je het topic als zodanig markeren door op de knop te klikken ;-) -
Ja met de nieuwe apparaten van TomTom is het niet meer mogelijk om deze via de Windows verkenner te benaderen. Heb je na de installatie van My TomTom je pc al eens opnieuw opgestart?
-
Een andere optie is misschien Puppy Linux. Kan vanuit de cardreader gestart worden en je behoud de volledige HD voor opslag. Het OS draait volledig van de SD of micro SD kaart, is licht en snel.
-
Maak eerst een back-up van je register, hoe je dat doet lees je (Klik)hier. Rechtsklik op je bureaublad en kies Nieuw tekstdocument (kladblok) Kopier de hele tekst hieronder vermeld en plak deze in het lege kladblokbestand @echo off cls set regPath=HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\TrayNotify set regKey1=IconStreams set regKey2=PastIconsStream echo Het explorer proces moet worden beeindigd om de systeemvak pictogrammen cache te kunnen wissen. echo Sluit alle active programma's voor aleer verder te gaan. echo. pause echo. taskkill /IM explorer.exe /F echo. FOR /F "tokens=*" %%a in ('Reg Query "%regpath%" /v %regkey1% ^| find /i "%regkey1%"') do goto iconstreams echo Registry key "IconStreams" is reeds gewist. echo. :verify-PastIconsStream FOR /F "tokens=*" %%a in ('Reg Query "%regpath%" /v %regkey2% ^| find /i "%regkey2%"') do goto PastIconsStream echo Registry key "PastIconsStream" is reeds gewist. echo. goto confirm-restart :iconstreams reg delete "%regpath%" /f /v "%regkey1%" goto verify-PastIconsStream :PastIconsStream reg delete "%regpath%" /f /v "%regkey2%" :confirm-restart echo. echo Windows moet herstart worden om de systeemvak pictogrammen cache reset te kunnen voltooien. echo. echo Nu herstarten? (Y/N) and press Enter: set /p choice= If %choice% == y goto restart echo. echo Herstarten afgebroken...sluit dit venster explorer.exe :restart shutdown /r /t 0 exit Kies nu links bovenaan Bestand >> Opslaan als Opslaan kies je voor Alle bestanden(*.*) Bij bestandsnaam zet je Systeemvak pictogrammen reset.bat Druk dan op Opslaan en sluit kladblok af. Je vind nu op je bureaublad het .bat bestand "Systeemvak pictogrammen reset.bat" Dubbelklik erop en volg de aanwijzigingen.
-
Dus als ik het goed begrijp wil je de niet meer gebruikte pictogrammen die in onderstaand venster staan weg hebben. B.v van programma's die je reeds verwijder hebt en niet meer op je systeem aanwezig zijn?? Klik op de afbeelding om ze te vergroten
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
