Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Je moederbord zou SATA 3 ondersteunen, Op welke poort nummer heb jij je OCZ aangesloten, en heb je een SATA 3 of SATA 600 kabel gebruikt?
  2. Ik zal even wat info opzoeken over je moederbord. Dat je in apparaatbeheer bij je OCZ Agility 3 het stuurprogramma van Microsoft ziet staan is goed. Het is veel belangrijker welk stuurprogramma er gebruikt wordt als je kijkt bij de opslagcontrollers. Je Windows installatie is nog vers van gisteren. Je gebruikt tevens de ganse SSD, het word eigenlijk aangeraden om de prestaties over langere termijn goed te houden bij dit soort SSD's om een 10 tot 15% ongebruikt te laten. Zelf doe ik dat bij een installatie van Windows dat ik tijdens de instal een partitie aanmaak en de andere 10 of 15 % ruimte ongemoeid laat. Waarschijnlijk heb je de lees en schrijfprestaties gecontroleerd met crytsal disk mark? Maak je gebruik van de JMicron® JMB361 PATA and SATA controller??
  3. Hoi akiratakasaki, Hoe staat het in de tussen tijd met het probleem, heb je het kunnen oplossen?
  4. Hoi Babette, Hoe staat het in de tussen tijd met je probleem, heb je het kunnen oplossen?
  5. Hoi Nukus, Mocht je vraag opgelost zijn en hier omtrent geen vragen meer hebben, mag je dit topic als zodanig markeren door op de knop te drukken ;-)
  6. Hoi Jeroenh, Download en installeer Speccy. Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord. Zo krijgen we een beter overzicht van je hardware. De prestaties van een SSD zijn van vele factoren afhankelijk, je hebt een SSD van 120GB? Heb je de SSD volledig in gebruik, gebruik je de voledige 120GB. In welke modus staat je SATA poort IDE/AHCI en welke SATA controller stuurt deze poort aan? Werkt de TRIM functie, neem dit (Klik)topic eens even door. Zal straks even kijken naar de Read & Write snelheden welke de mijne kan halen, want ik denk wel dat de jouwe beter moet kunnen.
  7. Dit zou gebruikt kunnen worden door apparaten waarmee je Live video streams naar een TV zou kunnen sturen. Maak je gebruik van één of andere mediaspeler voor je tv waarmee je media afspeelt die zich op je pc bevindt?
  8. Geen probleem Gemmeke Download en installeer Speccy. Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.
  9. Hoi Jeroenh, Neem eens een kijkje op het (Klik) OCZ forum, daar staat een heel uitgebreide uitleg over het updaten van de firmware van je SSD. Ze hebben er zelf een soort Linux achtige tool gemaakt voor het updaten van de firmware als voor het Secure Erasen van de SSD. Mocht je verder vragen hebben hier omtrent dan stel ze gerust ;-)
  10. Als het voor jou hiermee opgelost is en je verder geen vragen meer hebt, mag je het topic als zodanig markeren door op de knop te klikken ;-)
  11. Als het pc'tje reeds 4 jaar oud is lijkt me 180€ voor een nieuw moederbordje wel erg veel. Dan dien je nog verschillende componenten over te zetten. Maar of het de prijs waard is, is een afweging die je zelf moet maken. Maar persoonlijk zou ik het niet doen.
  12. Heb je X10 Video Streaming Module of iets dergelijks in gebruik op je pc?
  13. Rechtsklik op de taakbalk en kies Eigenschappen Als de rood omcirkelde optie is aangevinkt worden de iconen en de taakbalk verkleint.
  14. Ga proberen op te zoeken of zo'n moederbord nog te verkrijgen is. Een ander merk moederbord is geen optie omdat je de stroomvoorziening rechtstreeks op het moederbord ingeplugd is of niet? Dan moet je nog kijken of een nieuw moederbord nog de moeite loont, hoe oud is dit pc'tje?
  15. Je bijlage is niet zichtbaar, hoe je een bijlage toevoegt kan je (Klik)hier lezen. In bovenstaand scherm kan je naar wens alles uitschakelen, alleen dien je op te letten dat je geen belangrijke onderdelen uitschakelt! Dus opletten met antivirussoftware en dergelijke, ook printer, MSN Messenger, audio enz.... kunnen vermeld staan. Mocht je niet zeker zijn dan stel gewoon je vraag hier op het forum. Dan zoeken we het even voor je uit. Programma's welke niet noodzakelijk zijn dat ze mee opstarten, kun je uitschakelen, je kan de programma's dan opstarten via een snelkoppeling op je bureaublad of snelstartbalk of via Start.
  16. Dat ziet er in ieder geval niet goed uit In de tweede afbeelding lijkt het erop aan de sporen te zien dat de condensator gelekt heeft, waarschijnlijk heeft dit een kortsluiting veroorzaakt welke jou moederbord heeft beschadigd. Dat is niet zo'n goed nieuws!
  17. Hoi evilfreebee, Hoe staat het met je probleem , heb je het in de tussen tijd kunnen oplossen?
  18. Maar het probleem van de LightScribe Control Panel heb je dat nu nog of is dit met de andere versie van Nero verdwenen?
  19. Ga via Start/Configuratiescherm en klik op Mapopties, vervolgens klik je op het tabblad Weergave Vink nu de optie Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven aan, klik op Toepassen en bevestig met OK De maplocatie waar je het bestand x10nets.exe kunt vinden is nu zichtbaar in de verkenner. C:\Program Files\Common Files\X10\Common\x10nets.exe of C:\Program Files (x86)\Common Files\X10\Common\x10nets.exe
  20. Selecteer nu de partitie Not Allocated , deze zal nu groen worden en de knop Restore partition zou nu moeten oplichten. Klik dan op de knop Restore Partition Lukt dit en is je partitie nu weer zichtbaar en kun je deze benaderen?
  21. Ga naar de volgende website > PartitionRecovery en klik er op download. Sla het bestand op en pak het uit. Het programma hoeft niet geinstalleerd, als je het bestand hebt uitgepakt open je de map en dubbelklik je op PartitionRecovery.exe Het programma opent en zal je harde schijf met partities weergeven. Verder nog niets doen. Maak hier een screenshot van en post deze in je volgende bericht!
  22. Hoi subaru013, Dus je krijgt verder geen opties als je rechts klikt op de partitie, als ik goed kan zien is het de gearceerde partitie van 104.98GB? Klopt het zover?
  23. Heb je al eens gekozen voor Laatst bekende juiste configuratie? Volg hiertoe de volgende stappen: Verwijder alle diskettes, cd's en dvd's uit de computer en start de computer vervolgens opnieuw op. Klik op de knop Start, klik op de pijl naast de knop Vergrendelen en klik vervolgens op Opnieuw opstarten. Ga op een van de volgende manieren te werk: Als op de computer één besturingssysteem is geïnstalleerd, houdt u F8 ingedrukt terwijl de computer opnieuw wordt gestart. U moet op de toets F8 drukken voordat het Windows-logo wordt weergegeven. Als het Windows verschijnt, moet u wachten totdat de aanmeldingsprompt van Windows verschijnt, de computer uitschakelen en opnieuw starten en het vervolgens opnieuw proberen. Als er meerdere besturingssystemen op de computer zijn geïnstalleerd, gebruikt u de pijltoetsen om het besturingssysteem dat u wilt starten te markeren. Vervolgens drukt u op F8. [*] Gebruik in het scherm Geavanceerde opstartopties de pijltoetsen om Laatst bekende juiste configuratie te markeren en druk vervolgens op ENTER. [*] Als er meerdere besturingssystemen op de computer zijn geïnstalleerd, gebruikt u de pijltoetsen om het besturingssysteem dat u met Laatst bekende juiste configuratie wilt starten te markeren. Druk vervolgens op ENTER. Windows wordt vervolgens normaal hervat. Bron: Microsoft
  24. Probeer dan eens bij de volgende gelegenheid te kiezen om de pc te starten in "veilige modus" Zijn de problemen ontstaan na het installeren van software of een update? In die schermen met witte tekst zoals jij ze noemt, word daar je hardware goed herkend?
  25. Dan deel ik Asus's mening, het lijkt me aangewezen om idd contact op te nemen met de verkoper. Dan is de kans heel reëel dat je probleem word veroorzaakt door waarschijnlijk een hardware defect.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.