-
Items
9.752 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door Dasle
-
Wit streepje flikkerend in dos scherm
Dasle reageerde op Gaetaan's topic in Archief Windows Algemeen
Om welke merk-pc gaat het kun je het merk ,typ en modelnummer even vermelden? -
Het andere topic is gesloten, we kunnen hier verder gaan!
-
Hoi Toyotex, Werkt de laptop verder naar behoren? Staan er verder als je in apparaatbeheer kijkt ergens uitroeptekens vermeld? Kun je het precieze type even vermelden, dat staat meestal vermeld onderaan de laptop op het type plaatje. b.v HP Pavilion zd 8007EA of iets dergelijks, dan kunnen we de juiste drivers voor je opzoeken ;-)
-
Prima, houd ons maar op de hoogte hoe het verder loopt
-
WIndows 7 loopt volledig vast en heb deze pc slechts 2 weken?
Dasle reageerde op BorlandFreak's topic in Archief Windows Algemeen
Heb je het herstellen gestart vanuit Windows of heb je dit gestart door tijdens het booten van de pc op b.v de F11 toets te drukken? -
WIndows 7 loopt volledig vast en heb deze pc slechts 2 weken?
Dasle reageerde op BorlandFreak's topic in Archief Windows Algemeen
Je HP Recovery partitie is nog aanwezig, heb je eerder je systeem willen herstellen via de Recovery manager? Heb je eventueel een back-up van je belangrijke data? -
Aan je uitleg te horen lijkt het wel of de pc een kortsluiting of iets dergelijks veroorzaakt. Normaal gezien moet het lampje op de adapter blijven branden, vreemd Kun je de pc open maken en eens kijken of je iets ziet van beschadigde draden of iets dergelijks wat dit zou kunnen veroorzaken? Ook eventuele brandsporen van een korstsluiting.
-
WIndows 7 loopt volledig vast en heb deze pc slechts 2 weken?
Dasle reageerde op BorlandFreak's topic in Archief Windows Algemeen
Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster diskmgmt.msc en druk op enter Er verschijnt dan volgende venster Kun je van jou schijfbeheer een screenshot maken en in je volgende bericht plaatsen? Hoe je een screenshot maakt in Windows 7 lees je (Klik)hier Hoe je de screenshot hier in je bericht kunt plaatsen kan je (Klik)hier lezen -
WIndows 7 loopt volledig vast en heb deze pc slechts 2 weken?
Dasle reageerde op BorlandFreak's topic in Archief Windows Algemeen
Hoeveel partities staan er nog op de harddisk van je pc? Heb je bij het installeren partities gewist en opnieuw ingedeeld? -
Hoi Dimike, De andere power adapter heeft deze de zelfde specificaties als de oude. De kabel van de stroom adapter naar deze pc zit ingeplugd in de behuizing, maakt deze plug wel goed contact of zit de aansluiting van de plug in de behuizing nog goed.?
-
Wit streepje flikkerend in dos scherm
Dasle reageerde op Gaetaan's topic in Archief Windows Algemeen
Hoi Gaetaan, Heb je een recovery van je systeemschijf proberen uit te voeren? Is het belangrijke data die je kwijt bent? -
Oké houd ons maar op de hoogte:top:
-
Als je de handleiding volgt zoals Jean-Pierre vermeld in (Klik)bericht 16, lukt het dan niet om dit account te activeren? OOeps.... Jean-pierre was vlugger:embarassed:
-
Lukt het je op te starten in veilige modus. Tijdens het booten druk je herhaaldelijk op F8 waarna normaal een menu verschijnt. Hier kun je kiezen om op te starten in veilige modus. Lukt dit?
-
Het type abonnement kan belangrijk zijn, er zijn abbo's waar je met 1 pc, met 2 pc's en 4 pc's het internet op kan. Tevens bestaat de mogelijkheid dat de mac adressen van de apparaten die draadloos het net op kunnen staan vermeld in de router. Weet je zo het juiste type en modelnummer van de router?
-
Welke ISP gebruiken ze en over welk abonnement beschikken ze? Hoeveel apparaten zijn er in totaal verbonden met het internet? Kun je net netwerk ongeveer beschrijven b.v Modem-->swtich of router--> enz...
-
dvd-rw herkent geen lege cd-r/cd-rw schijven meer
Dasle reageerde op rob-swart's topic in Archief Hardware algemeen
Dubbelposten is op het forum niet toegestaan en heeft geen enkele zin. Om het overzichtelijk te houden gaan we verder in dit (Klik)topic. Om die reden gaat hier dus een slotje op. M.v.g, Dasle -
Heb de experts via PB verwittigd. Als een expert (kape of kweezie wabbit) online komt zal deze je logje analyseren en je verdere instructies geven.
-
Hoi Chasin, De in het eerste logje van Speccy vermelde harde schijf, de WD20EARS is dit de schijf die je vernieuwd hebt? Kun je de specificaties en het merk van je voeding even vermelden? Heb je onlangs wijzigingen aangebracht in Energiebeheer?
-
Welke resoluties kan je allemaal instellen op je pc? Heb zelf een Samsung 2243 FW ingesteld op een resolutie van 1650x1050
-
Heb je de Auto functie van je monitor geprobeerd? Hier vind je de handleiding >> http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_BE&CttFileID=2211000&CDCttType=UM&ModelType=N&ModelName=P2270&VPath=UM/200903/20090330101712640/BN59-00841B-00Dut.pdf Op Blz. 11/12 vind je meer uitleg hierover. Ook Image Size kan misschien helpen op Blz. 39/40
-
Ik zal de experts even verwittigen, als er één online komt zullen ze je logje bekijken en je verdere instructies geven.
-
Als je schijf stuk is , dan is er spijtig genoeg weinig aan te doen. Je kan ze binnen binnen brengen bij een gespecialiseerd bedrijf, maar dit is ontzettend duur om alsnog je data proberen terug te krijgen. Misschien een tip! Daar je nu toch een harddisk box gekocht hebt kun je misschien een HD kopen om in deze box te steken. Kun je op regelmatige tijdstippen een back-up van je bestanden maken, is wel zo veilig.
-
ja klopt en volgende stond er ook Blijkbaar een misverstandje, maar is opgelost.
-
Om eens van SATA poort te wisselen had ik in dit topic al voorgesteld, maar had blijkbaar niets uitgehaald. Dan maar duimen dat het nu lukt ---------- Post toegevoegd om 17:09 ---------- Vorige post was om 17:07 ---------- ondertussen reeds gelukt ;-)
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
