Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Fierfox gebruikt bij mij zo'n 180.000 kb, maar de plugin container hier 12.600 kb en bij jou 120.000
  2. Hoi bompa279, Als je muis, USB stick en netwerkaansluiting knippert dat gaat dit knipperen in een snel tempo. Klopt dit? Ook ik gok dat je voeding stuk is, kan je eventueel een voeding lenen om te proberen.
  3. Maar daar je geen gebruikersnaam kunt intypen gaan we proberen daar verandering in te brengen. Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster regedit en bevestig met OK Navigeer naar de volgende register sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System en zoek naar de volgende waarde dontdisplaylastusername Rechtsklik hierop en kies voor aanpassen. Wijzig deze waarde van 0 in 1 en bevestig met OK Sluit de register editor af en meld je af,als je nu je aanmeld dien je een gebruikersnaam in te typen. Probeer dan eens met admin .
  4. Uit dit topic kan ik opmaken dat je 2 geheugen modules gebruikt van 2GB van verschillende fabrikanten. Probeer eens één geheugen module per keer 1 x 2GB. Kijk even in de handleiding van je moederbord welk geheugen slot je dient te gebruiken. Kijk dan of het probleem aanhoudt.
  5. Probeer eens in te loggen op je administrator account en vul geen wachtwoord in. Geraak je nu in Windows? Ben je bekend met het register?
  6. Als je bij het inloggen je Caps-Lock zonder dat je er erg in hebt aan staan typ je hoofdletters en als je dan misschien leestekens in je wachtwoord gebruikt dan ziet er al snel heel anders uit dan wat je denk te typen ;-)
  7. Typ je wachtwoord eens in een .txt bestand en kijk of het klopt. Let dan even op grote of kleine letters
  8. Dus je hebt een wachtwoord op je account Mikey aangemaakt? Je hebt een wachtwoord op het administrator account aangemaakt? Klopt dit?
  9. Daar het account vroeger admin heette kun je dit ook eens ingeven met het eventuele wachtwoord als je voor dat account er één hebt aangemaakt. Of inloggen met administrator en het eventuele wachtwoord. Wat bedoel je hier precies mee, want ik versta het misschien verkeerd xD
  10. Ja je bedoelt een wachtwoord op je eigen account. Met welk gebruikersnaam log je dan nu in administrator of admin?
  11. Als je nooit een wachtwoord hebt gehad vul dan niets in en probeer dan in te loggen of aan te melden. Lukt dit?
  12. Download deze Java 32 bits versie naar je bureaublad. Ga via Start naar Uitvoeren Verzeker je ervan dat het venster Uitvoeren compleet leeg is!! Sleep nu de gedownloade Java versie in het Uitvoervenster zoals in de volgende afbeelding. Kopieer wat er in jou Uitvoervenster wordt weergegeven en sla dit even op in een tekstbestand op je bureaublad (hebben we later misschien nog nodig) Druk nu op enter. Word Java nu geïnstalleerd??
  13. De makkelijkste oplossing zou zijn om de HD aan te sluiten op een andere pc, om van daaruit je bestanden te benaderen. Als je het via een laptop wilt proberen is een USB naar IDE & SATA adapter nog een mogelijkheid > Sitecom | Product | Hard Drive Cases | USB 2.0 Combo Adapter CN-330
  14. Hoi luka, Het is me wel eens overkomen dat ik de drivers bij een Dell machine in een bepaalde volgorde moest installeren om het geheel werkend te krijgen. In dit artikel vind je meer info. Succes ;-)
  15. Kun je even in het registry controleren of deze vermelding nog aanwezig is. Deze is een andere dan die van clarkie HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\JavaSoft
  16. Zijn verborgen bestanden en mappen zichtbaar bij jou? Ga via Start/Configuratiescherm > Mapopties tabblad Weergave en vink hier Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven aan. Bevestig met Toepassen en OK Ga nu naar C:\Users\Jouw gebruikersnaam\AppData\LocalLow\Sun\Java\Deployment Is deze map nog vindbaar beschikbaar op je pc?
  17. Probeer je steeds Java te installeren via de website? Heb je Offline al eens geprobeerd? Controleer dat er bij Programma's en onderdelen geen Java versie vermeld staat. Download hier de versie die beantwoord aan je Windows versie. Daar je Windows 7 64 bits gebruikt dien je indien je zowel de 32bits als 64 bits versie (indien beschikbaar)van je browser gebruikt ook Java voor 32 bits en 64 bits te downloaden en te installeren.
  18. Windows 7 blijven de fabrikanten de eerstvolgende jaren wel ondersteunen. In ieder geval veel langer dan XP en Vista. De drivers voor Windows 7 kan je gewoon van het internet downloaden en mocht dat om één of andere reden niet lukken, geen nood want bij nieuwe hardware krijg je wel de drivers op een cd of dvd meegeleverd. Desnoods haal je een keer alle nieuwe drivers van het internet en brand je ze op een cd. ;-)
  19. En nu maak je gebruik van Windows 7 Staat Coprocessor nog steeds in apparaatbeheer vermeld met een uitroepteken? Voer eens uit wat Kurtt aangeeft in bericht 14 Download en installeer Speccy. Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo komen we meer te weten over je hardware.
  20. Het zou erop kunnen wijzen als het lampje niet oplicht je misschien een cross kabel hebt of andersom maar dat zou je moeten kunnen terugvinden in een handleiding of zelf zeker weten welke kabel je op dat moment test.
  21. Welk besturingssysteem gebruik je?
  22. De 20/24 stekker die in de aansluiting op je moederbord zit ziet er zo uit Als deze stekker goed op zijn plaats zit zou je het volgende eens kunnen proberen. Ken je iemand van wie je misschien een voeding kan lenen om uit te proberen of ken je iemand die ze voor je door kan meten?
  23. Kijk eens in je apparaatbeheer of er ergens een uitroepteken word vermeld.
  24. Welke versie van Opera gebruik je trouwens? Met Opera 10 zijn deze problemen met het aanpassen van je HOST bestand bekend.
  25. De eerste vermelding in je HOST bestand werkt dus. Voeg nu de volgende regel toe in je host bestand. 127.0.0.1 www.spele.nl Denk wel aan de spatie!!! Kun je na het toevoegen van bovenstaande regel nog steeds op 'doorgaan' klikken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.