Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Hoi KimLy, Op deze site van Microsoft staat uitleg over probleemoplossing voor hardware en apparaten onder Windows 7. Misschien helpt dit je verder.
  2. Graag gedaan, mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel ;-)
  3. Als je het HOST bestand aanpast zoals in bericht 14 word de site spele.nl dan getoond als je er naar toe surft.
  4. Voor de hier onder genoemde PCI Wireless Lan kaarten zijn drivers van Windows 7 beschikbaar. Linksys by Cisco Dual-Band Wireless-N PCI-adapter WMP600N Conceptronic 300Mbps 11n Wireless PCI Card C300RI_V3 D-Link AirPlusG DWL-G510 Heb je een ander merk en of type op het oog controleer dan op de site van de fabrikant onder downloads of er drivers voor Windows 7 beschikbaar zijn.
  5. Oké een PCI Wireless Lan kaart van een bekende leverancier zal in principe geen problemen opleveren. zal er even een paar voor je opzoeken en kijken of er drivers voor Windows 7 voorhanden zijn. Kom hier later even op terug. ;-) Misschien zijn er andere mensen op het forum die goede ervaringen hebben met bepaalde producten.
  6. Graag gedaan laat maar weten of het iets oplost ;-)
  7. Het gene wat je probleem zou kunnen veroorzaken zou een fragmentatie van je Master File Table kunnen zijn. De eenvoudigste oplossing is het aanpassen van een registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\FileSystem zoek de sleutel NtfsMftZoneReservation Standaard staat deze op 1 je kunt deze waarde instellen van 1 - 4
  8. Op de pc waar je nu op bezig bent is deze voorzien van Windows 7 ? Rechtsonder in de systemtray bij je klok rechtsklik je op het netwerkicoon en kies voor Netwerkcentrum openen in het venster wat dan opent vind je het volgende terug. Klik dan op Volledig overzicht weergeven Een nieuw venster opent waar een overzicht word gemaakt van je netwerk met je pc, router en dergelijke de naam en type van de router worden daar tevens ook vermeld.
  9. Welke wireless router gebruik je en welke standaarden ondersteunt deze b/g/n/ ?
  10. En dit probleem doet zich voornamelijk voor als je een game speelt of SKYPE gebruikt? Je overige Windows geluiden werken die wel?
  11. In apparaatbeheer klik je rechts op ethernet controller met dat geel vraagteken voor. Kies dan voor Stuurprogramma's bijwerken.. vervolgens kies je voor Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken Als bovenstaand niets oplost dan ben ik bang dat je voor een andere wireless netwerkkaart moet uitkijken. Drivers voor Windows 7 en zelfs Vista zijn niet meer beschikbaar
  12. Word de wireless netwerkkaart vermeld in apparaatbeheer?
  13. De code zou er zo moeten uitzien www. dien je weg te laten (niet vermelden), sla het bestand op en doe even afmelden en terug aanmelden.Desnoods kan je even rebooten maar afmelden zou moeten voldoen.
  14. Als je de connectors niet gelijk kunt vinden mag je altijd een foto posten. Geef dan ook gelijk het juiste type van je pc even door ;-)
  15. Hoi TonyKe1988, Op de site van SMC is er enkel een driver voor Windows XP te vinden. Heb je deze driver al geprobeerd in compatibiliteits modus van XP Via deze link kun je de XP driver downloaden en opslaan. Pak het bestand uit. De volgende map en bestanden zie je als je de uitgepakte map opent. Rechtsklik nu op setup.exe en kies in het menu Eigenschappen vervolgens selecteer je het tabblad Compatibiliteit zoals in de volgende afbeelding. Zet een vinkje bij Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor en selecteer Windows XP(Service Pack 3) bevestig met Toepassen en OK Dubbelklik dan op setup.exe om de driver te installeren. Het is geen garantie dat het werkt maar de kans bestaatwel.
  16. Aan de aanwezige tekst in het HOST bestand hoor je niets te wijzigen. Wel kun je bv. 127.0.0.1 (spatie) de url van de te blokkeren website. toevoegen Wel even af en terug aanmelden voor dat het werkt.
  17. Tussen 127.0.0.1 en de site die je wil blokkeren hoort wel een spatie.
  18. De installatie methoden verschillen nog weleens tussen de diverse leveranciers bij het éne merk word de gehele installatie van Windows 7 doorlopen en bij de ander hoef je vaak enkel een gebruikersnaam in te geven en een netwerktype te kiezen waarna je gelijk van start kunt gaan. 21 updates lijkt me verder normaal.
  19. De Editor voor lokaal groepsbeleid (gpedit.msc) is spijtig genoeg niet aanwezig in de Home Premium versie van Windows 7. Misschien dat een herstelpunt uitkomst brengt.
  20. Hoi shuttle, Kijk eens of je HOST-file niet op alleen lezen staat onder eigenschappen.
  21. Aan de rechterkant aan de onderzijde van je moederbord vind je meestal de aansluitingen voor de frontpanel connectors terug zoals in de onderstaande afbeelding is weergegeven. De aansluitingen zien er zo ongeveer uit Controleer even of deze nog goed op hun plaats zitten, POWER_SW dient namelijk om je pc via de knop op de voorkant van je pc op te starten. Controleer ook de 20/24 polige aansluiting op het moederbord of deze goed op zijn plaats zit. Dat groene ledje wat bij jou brand is waarschijnlijk van je lan-verbinding
  22. Zelf koop ik eigenlijk zelden via Ebay, marktplaats of dergelijke site's. Als ik iets koop dan is het meestal in een straal van ongeveer 100 KM zodat ik het eventueel zelf kan afhalen. Van dit soort dubieuze verkopers zijn er spijtig genoeg heel wat op dergelijke site's, en vind het dan ook een mooie actie wat jij hier onderneemt. Ten eerste hoop ik dat jij je geld terug krijgt en ten tweede dat de verkoper eens flink op zij bek gaat . Maar ik betwijfel of het dit soort mensen ervan weerhoudt om in de toekomst weer van dit soort praktijken op te zetten en weer mensen in de maling te nemen. Ik weet niet of er een soort rating systeem bestaat op Ebay waar je de betrouwbaarheid van een verkoper kunt aangegeven want dit zou een goede indicatie zijn voor toekomstige kopers. Succes met je actie
  23. Hoi kevinafca, Als je de in de pc kijkt op het moederbord, brand dan het groene ledje als de pc op netstroom is aangesloten?
  24. 330€ stuk is wel erg duur Voor een retail versie van Windows 7 Ultimate voor 1 gebruiker betaal ik 262€ Microsoft Windows 7 Ultimate NL 1u Retail
  25. Een Windows OEM versie word eigenlijk alleen maar aangeboden bij een nieuwe pc en is maar voor 1 gebruiker. Zelfs een kleine ingreep in je hardware kan ervoor zorgen dat je bij een volgende activatie tegen problemen aan loopt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.