Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo Droske,Eid zo ingesteld, herstart van FF, ( later nog eens herstart van de PC), kaartlezer verbonden, pop-up venster om de soft te downloaden/installeren, zie bijlage, zit weer in een loop om telkenmale die soft (digipass-nativebridge-installer) te installeren met dan de foutmelding/vraag naar reparatie ... mvg, Alain
  2. @Droske: nieuwe kaartlezer + kabel afgehaald een paar maanden terug bij Belfius, ook geen oplossing, ik zoek verder, bedankt
  3. Hallo, de add-on Eid is opgenomen in de lijst op FF, deze werkt met een 'gewone ' kaartlezer, deze voor die Belfius kan ik niet in die lijst krijgen,, probleem dus ... mvg, Alain
  4. ja hoor Porrelaar, deze gevolgd, zou speciaal voor FF zijn, helaas, heb hen al eind vorig jaar een mail gestuurd, helaas, heden nog geen antwoord. Betreft zels een 'oudere' versie van hun kaartlezer, toch bedankt hé!
  5. hallo, Eid werd geinstalleerd als add-on, zonder problemen, de kaartlezer van Belfius heeft een andere soft, deze geeft problemen, zie begin van dit topic
  6. @passer, hoop doet leven, wie weet toch eens een oplossing ! Is er ergens een mogelijkheid op de 'helpdesk' van FF te contacteren? Ben niet zo direct van plan om die andere browsers, met al hun pubs, te gebruiken
  7. hallo Passer, ik heb het bestand opnieuw gedownload en geinstalleerd, zonder resultaat echter
  8. @passer, hoop doet leven, wie eet toch eens een oplossing !
  9. Hallo Kape, met andere browsers lukt dit perfect, maar die weiger ik te gebruiken, spam, privacy, publiciteit, niet voor mij!, Toch bedankt voor je reactie,
  10. denk het wel, maandelijkse scan/controle, ook via Norton , is al een heel lang aanslepend probleem, ik krijg zo het vermoeden dat het iets zou te maken hebben met de usb connectie. Kaartlezer werd al vervangen, evenals het snoer. Sons vind de pc gewoon de connectie niet wanneer ik de kaartlezer aansluit, andere keren vraagt het programma om het opnieuw te installeren, meestal zonder resultaat of als het lukt dan maar voor een enkele keer. Heb nu al een paar maand een nieuwe pc, hetzelfde euvel doet zich ook weer voor.
  11. ja hoor Passer, al van alles geprobeerd, volledig verwijderd via Revo,, opkuis register, bestand opnieuw gedownload, zipbestand geopend, geen fouten in dit bestand gezien , pc opnieuw opgestart, enz...soms lukt het éénmalig om via FF aan te loggen met deze kaartlezer,
  12. Hallo, problemen met de installatie van een kaartlezer van mijn bank: ik krijg deze maar niet geinstalleerd bij mijn Add-ons, telkenmale foutmelding, zie bijlage, het betreft deze voor de Digipass 870, de bijgeleverde software is vasco_ccid_flt_2.1.0.1_tcm42-47647 mvg, Alain
  13. nee, lukt niet , moet een add-on worden in FF, heb die codec geinstalleerd, kreeg er Avast en opera bij.... had ik niet nodig, heb deze weer mogen verxwijderen
  14. idd, werkt, maar zonder de PTZ en terugkijk functies (naar eventuele alarmen), daarvoor is die H.264 nodig , die niet ondersteund wordt door FF en binnenkort ook niet meer door IE11
  15. hallo, geen updates meer van mijn DVR.... te oud waarschijnlijk? Via VLC of videoplayer kan ik de functies PTZ en terugkijken niet gebruiken, ik heb wel beeld op alle kanalen. Kan dus niet anders dan met IE11 te blijven werken, toch bedankt voor de aandacht hé, mvg, Alain
  16. Hallo, ik heb perfect verbinding, PTZ functies en terugkijk perfect, beeld van op mijn laptop met IE11 , zie bijlage, in IE11 zie ik de beelden met H.264 , in FF en Edge is er enkel M-jpeg, Quicktime en VLC, geen beelden, zie bovenaan links in de bijlage bij FORMAT
  17. @stegisoft bedankt voor de aandacht, de software had ik al geinstalleerd, dit zonder oplossing, AVEZUM.ddns.eagleeyes.tw:8080 geplakt in FF, krijg een foutmelding, zie bijlage, de plug-in VLC werkt niet, idem voor Quicktime, mvg, Alain
  18. ook bedankt hé !
  19. ken je die website? Dagelijks nieuwe gratis progjes, zowel voor windows als iphone
  20. @Passer systeemherstel werkt weer!!!! Ik van de website https://nl.giveawayoftheday.com/ gisteren een progje BOOTRACER gedownload om PC van mijn echtgenote te versnellen, werkt perfect; dit nadien op mijn pc ook uitgevoerd, systeemherstel nadien getest en werkt weer! Dit ter info, mvg, Alain
  21. oké, maar die codec, k-lite- heb ik al, deze gebruik ik om opgeslagen beelden van de cams te bekijken op mijn pc of usb sticks, sorry, had dit moeten vermelden, uit het oog verloren
  22. Inderdaad ¨Passer blijven ademen hé! Welke codecs bedoel je eigenlijk? BIj de vroegere installatie op IE11 was er geen mogelijkheid op die codec op te slaan, werd gewoon uitgevoerd.... @nokiaproxik kan perfect de beelden zien via internet op mijn iPhone, op mijn laptop (Windows10) op IE11, maar op de vaste pc en op de laptop NIET onder FF Met de Viewer lukt het bekijken van de beelden, maar er is geen PTZ controle mogelijk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.