Ga naar inhoud

kape

Website Beheerder
  • Items

    45.929
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door kape

  1. AVG Tune Up heb je beter niet op je PC, net zoals alle andere tune up-programma's. Vermits je die mee verwijderd hebt, is dat prima
  2. Uitstekend ... dan kan hier een op.
  3. Helemaal eens met Veng ... dit is - in huidig geval - de eenvoudigste en meest effectieve oplossing
  4. Wat het probleem is, valt moeilijk te bepalen (mogelijkheden zat). Maar heb je al eens geprobeerd om de PC op te starten in "veilige modus" ? Meestal lukt dit door bij opstarten constant op de F8-toets te tokkelen. Probeer dat eens ... en laat dan even weten of dit enig verschil maakt ?
  5. Wil je verder gebruikmaken van de gratis versie van AVG ? Of wil je voor de betalende versie van AVG gaan ?
  6. Je meldt dat je enkel je mailadres invoert en dan op Volgende klikt. Bij inloggen moet je ook je wachtwoord invoeren. Gebeurt dat ook ?
  7. Bedankt voor de info. Dan kunnen we dit afsluiten
  8. Verwijder dan je huidige Google Chrome via Configuratiescherm -> Software en download een nieuwe versie van Chrome. Laat dan - voor je iets anders uitvoert - CCleaner opnieuw scannen, om te bekijken hoe dit dan door hele procedure loopt ?
  9. Hier mag dus een slotje op
  10. De melding dat je mailbox voor 80 % vol zit, komt die op je webmail na inloggen bij MyProximus en zo naar je mailprogramma ?
  11. Schakel in CCleaner eens (bij wijze van test) het vinkje uit bij Google Chrome Internet Cache. Dan wordt dit eenmalig niet opgenomen bij de scantaken en zou CCleaner probleemloos moeten verder werken. Laat dan eens weten of dit gelukt is.
  12. Het kan geen kwaad om deze open te doen, maar de verwijderde items worden dan teruggeplaatst op de locaties waar ze vandaan komen. En dat is - in normale omstandigheden - uiteraard niet de bedoeling, vermits CCleaner juist dient om deze te verwijderen
  13. Zowel bij de gewone cleaning, als bij de registercleaning steeds de standaardinstellingen gebruiken. Dat is méér dan voldoende om een fijne opruiming van overtollige bestanden en registeringangen te verzekeren.
  14. De Registry Cleaner van CCleaner is erg betrouwbaar en mag je op geregelde tijdstippen zeker eens laten runnen. Als je de scan gedaan hebt, mag je de gevonden fouten herstellen. Het is geen slecht idee om een backup (tijdelijk) op te slaan, mocht er toch iets mislopen. Maar de kans dat dit gebeurd met de standaardinstellingen van CCleaner is uiterst miniem. En als er na de werking met Registry Cleaner geen merkbare problemen zijn, kan je de backup verwijderen (wordt meestal opgeslagen bij "Mijn Documenten").
  15. Uitstekend ... dan kunnen we een slotje op dit topic zetten. Succes ermee
  16. Kan je eens proberen of je de laptop kan opstarten in "veilige modus". Bij het opstarten constant op de F8-toets tokkelen ... en mogelijk start hij dan wel verder op (weliswaar in een iets andere gedaante). En dan zou je daar verder kunnen ... in het andere geval ziet het er niet gezond uit voor de laptop
  17. TS is weer zo'n afkorting die wij evident vinden, maar onze gebruikers (misschien) niet. TS is de afkorting voor "Topic Starter" ... diegene die de oorspronkelijke vraag heeft gesteld. Indit geval gaat het dus over jou @james48
  18. Bedankt @Evert124 voor deze duidelijke uitleg. Daar kunnen andere gebruikers van ons forum (mogelijk) bij gelijkaardige problemen hun nut uit halen. Vermits jouw probleem opgelost is, kunnen we hier een slotje zetten op dit topic
  19. @greeneyes56 Op helpfora houdt men er niet van dat problemen op diverse fora worden geplaatst. Dit leidt alleen maar tot dubbel werk en vaak tot tegengestelde suggesties. Ook het volgen van het verloop van een behandeling van een probleem wordt daardoor vaak gehinderd. Daarom dat dit ook in onze "Forumregels" is opgenomen, iets wat moderator iEscape u ondertussen al heeft meegedeeld. Wij sluiten dan ook een dergelijke dubbelpost af. Mocht er geen oplossing komen op het andere forum, kan u echter steeds bij ons verzoeken om uw bericht te heropenen en dit te laten behandelen door onze medewerkers. Wij willen ons wel distantiëren van de manier waarop Leono - wél een lid van PCH, maar geen medewerker van ons team - gereageerd heeft op enkele van uw berichten. Dit taalgebruik is niet meteen iets wat we op PCH normaal vinden, laat staan tolereren. Onze excuses daarvoor !
  20. Beste Albertalbertaalbert, dit topic is een dubbelpost van dit topic op PC Helpforum.nl Lees ook eventjes de forumregels na als je wil. Om het voor iedereen overzichtelijk te houden en geen dubbel werk te doen, wordt dit topic afgesloten. Mocht men bij de collega's geen oplossing vinden voor je probleem, mag je steeds aan één van de moderatoren vragen om dit topic te heropenen.
  21. Indien je problemen met malware hebt, is het handig om meteen een logje met Farbar aan te maken en dit bij je bericht te voegen als bijlage. Hoe je dit doet, lees je hieronder: Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad. Farbar Recovery Scan Tool Link Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft. Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren". Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.
  22. Welke extensies hebben de videos die je eerder hebt opgeslagen ?
  23. De video's die je wenst te downloaden, gebeurt dat op een legale manier ? Of gebeurt dit op kanalen waar je zelf geen rechten op hebt om deze te downloaden ?
  24. Perfect ... dat doen we dan ook
  25. Tja ... om te "verkopen" wordt alles héél mooi voorgesteld ... maar dat is het in realiteit niet altijd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.