Ga naar inhoud

clarkie

Lid
  • Items

    26.340
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door clarkie

  1. als ik het goed begrijp heb je nu een PC die niet voorzien is van een LAN- aansluiting, je hebt een nieuwe modem die op LAN zou moeten. je kan een netwerkkaart (laten) inbouwen. je sluit de LAN- kabel die van je modem komt gewoon aan op die netwerkkaart. [ATTACH=CONFIG]7839[/ATTACH]
  2. Mooi gevonden maar voor de meesten zal dat enkel gebruikt kunnen worden als ze van thuis uit nog terud de baan op willen denk ik, als je op café gaat heb je meestal je PC niet bij de hand.:D ik zou zeggen rijden en alcohol gaan niet samen, geen alcoholgehalte- meter nodig dan
  3. Ja inderdaad,schandalig. Dat is nu typisch het probleem als een provider via de bekabeling van iemand anders werkt.Als ik thuis Euphony zou nemen (adsl) dan moet dat via de bekabeling van Belgacom. Zolang je geen probleem hebt is alles OK, maar o wee als er een storing is. Euphony zal dan proberen doorverwijzen naar Belgacom, en die op zijn beurt naar euphony. m.a.w. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Zo kom je dan uiteindelijk toch meestal weer bij de 2 grootmachten uit, Belgacom of telenet, en zullen de meesten daar een contract afsluiten. Veel succes met je nieuwe provider!!!!
  4. welke browser gebruik je?
  5. is er iets aan hardware veranderd na de aankoop, iets bijgeplaatst? Die herinstallatie is dat via een recovery-cd/ of partitie terug geplaatst, zodat die staat als bij aankoop? wat je al kan doen is een foutcontrole van je harde schijf uitvoeren rechtsklik bij deze computer op je harde schijf (c?) kies daar eigenschappen, ga naar extra kies daar foutcontrole en nu controleren ook kan je geheugentest doen http://hcidesign.com/memtest/
  6. maak eens een schermafdruk waar je maar 1 schijf ziet of probeer eens met parted magic het is gratis. News
  7. heb eens ergens gelezen dat PS3 ze niet herkend, maar of die volledig info klopt??
  8. sorry, ik had niet gelezen dat je via usb kabel werkt.
  9. als je windows xp gebruikt kijk hier eens: Ask.com Ducth:Veelgestelde vragen voor Ask-werkbalk – Internet Explorer
  10. herkent een PS3 wel een harde schijf die voorzien is van 2 partities, en dit in ntfs en fat32?
  11. ik werk met windows 7 en had IE8 en die werkte perfect, apart gedownload trouwens. nu gebruik ik IE9 beta en heb ook nog geen updates van windows 7. is het probleem niet iets anders? en als je je windows niet wil herinstalleren is firefox, google chrome ...... dan geen optie?
  12. hier vindt je http://www.cdrwinkel.com/shop/browse/category/Kabels/HDMI verschillende kwaliteiten en lengtes, ik zou niet langer dan 5 meter nemen. je hebt er echt niet de dure voor nodig om foto's op je tv te bekijken. wil je iets beter neem dan de gold, als je die eventueel ook voor een digirecorder enz wil gebruiken.
  13. vraag1: met een hdmi -kabel als je PC en TV voorzien zijn van een HDMI-poort [ATTACH=CONFIG]7827[/ATTACH]
  14. ga naar Windows-downloads - Microsoft Windows en probeer daar IE8 te downloaden [ATTACH=CONFIG]7826[/ATTACH]
  15. voor windows 7:ga via start naar configuratiescherm, dan naar backup maken/ terugzetten. dan systeeminstellingen of de PC herstellen [ATTACH=CONFIG]7821[/ATTACH] kijk dan of je internet werkt, dan download je hijack This zoals stegisoft vraagt. werkt je internet nog niet, download dan via andere account en sla op in een map waar je als admin nog aankunt
  16. zie bericht 3 van angel. en vista gebruikers, en met acer merk, hadden hier ook klachten over
  17. Op deze link staan mogelijke oplossingen: The video won't play : - YouTube Help
  18. batterijen vervangen misschien? werkt de connectie tussen muis en ontvanger nog goed? Zit er misschien vuil onderaan de laser? Hoe oud is de muis? misschien versleten?
  19. Dag, Probeer dit eens Microsoft Fix it Solution Center: troubleshooting software issues klik daar op het icoon van internet explorer ga naar zie afbeelding [ATTACH=CONFIG]7819[/ATTACH]
  20. weer iets nieuws gezien (dat filmpje) Wil je alles rustig lezen of uitprinten nadat je windows 7 upgrade advisor je vertelt heeft dat je kan overgaan naar windows 7, op deze link is het mogelijk :SchoonePC hulp bij computerproblemen: installeren en optimaliseren van Windows.
  21. zoals jürgen zegt kijk eerst eens bij je energiebeheer, kijk daar de instellingen eens na, wat betreft wanneer je overschakelt op batterij. via configuratiescherm dan naar energiebeheer in windows 7
  22. op CPUID - System & hardware benchmark, monitoring, reporting vindt je cpu-z zet het op je PC, als je progje draait klik je op het tabblad graphics [ATTACH=CONFIG]7813[/ATTACH]
  23. heb je een recovery-cd/dvd of een windows installatiedvd? als je een recovery-cd hebt steek die in de PC, herstart je PC, hoogstwaarschijnlijk (maar goed opletten, komt al in het begin bij opstart bios) zie je onderaan je beeld: als je wil opstarten vanaf cd/dvd druk een toets druk dan een willekeurige toets. nu start je PC op vanaf cd/dvd. Heb je geen recovery-cd maar wel een windows cd/dvd zelfde systeem. start het niet op vanaf cd/dvd, effe nakijken of je BIOS ingesteld staat dat je dvd-rom als eerste boot staat. http://www.schoonepc.nl/stappenplan.html kijk ook hier eens [ATTACH=CONFIG]7812[/ATTACH]
  24. als de muis met batterijen werkt, zijn die nog goed? zijn de batterijen van je ontvanger nog goed? zit er vuil aan de onderkant van de muis? allemaal dingen om eens uit te proberen.
  25. upgrade advisor van microsoft geeft je aan of je PC op windows 7 draait. Downloadinformatie: Windows 7 Upgrade Advisor
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.