-
Items
26.340 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door clarkie
-
Een hele rare manier van reageren wat philips doet. Je probleem is dus niet op te lossen, blijkbaar. Waar een mens allemaal aan moet denken als je problemen wil vermijden. Je zou een dvd moeten meenemen en ter plaatse testen. Als we je voor dit onderwerp verder niet meer kunnen helpen mag je op de opgelost knop klikken. En misschien tot nog eens.
-
itunes track gewijzigd in mps+kopieren naar usb
clarkie reageerde op pescatore3121's topic in Archief Multimedia
Je zet je gedownloade muziek van itunes om naar een mp3 bestand? Sla je die mp3 op je harde schijf op? Controleer eens of die mp3 afspeelt op je pc voordat je die op een usb-stick zet. Op welk apparaat wil je die mp3 afspelen via je usb-stick? -
Hier stel je dezelfde vraag. Daar vindt je ook het antwoord.
-
Spellingchecker uitschakelen
clarkie reageerde op Leo Camerlynck's topic in Archief Microsoft Office
in het menu Extra klik je op Opties en vervolgens op het tabblad Spelling en grammatica. Voer een van de volgende handelingen uit: Als je de automatische spellingcontrole wilt in- of uitschakelen, schakelt u het selectievakje Spelling controleren tijdens typen in of uit. Als je de automatische grammaticacontrole wilt in- of uitschakelen, schakelt u het selectievakje Grammatica controleren tijdens typen in of uit. -
Dag superjona, Is je probleem opgelost?
-
Dag David, Is je probleem opgelost? Indien ja dan mag je op de knop "opgelost" klikken. Zo weet iedereen dat er niet meer verder hoeft gezocht te worden. ;-)
-
Mag ik sommige Java folders deleten?
clarkie reageerde op IkkeltjeKramikkeltje's topic in Archief Andere software
Dag IkkeltjeKramikkeltje, Is je probleem opgelost? Indien ja dan mag je op de knop "opgelost" klikken. Zo weet iedereen dat er niet meer verder hoeft gezocht te worden. ;-) -
Dag ericwilma, Is je probleem opgelost? Indien ja dan mag je op de knop "opgelost" klikken. Zo weet iedereen dat er niet meer verder hoeft gezocht te worden. ;-)
-
Is je probleem met itunes opgelost? Indien ja dan mag je op de knop "opgelost" klikken. Zo weet iedereen dat er niet meer verder hoeft gezocht te worden. ;-)
-
Dag edbzulte, Heeft philips je nog kunnen helpen met je probleem?
-
Dag Gwobbel, Is je probleem opgelost? Indien ja dan mag je op de knop "opgelost" klikken. Zo weet iedereen dat er niet meer verder hoeft gezocht te worden. ;-)
-
Dag Oxygen, Is je probleem opgelost? Indien ja dan mag je op de knop "opgelost" klikken. Zo weet iedereen dat er niet meer verder hoeft gezocht te worden. ;-)
-
Windows 7 herinstalleren lukt niet
clarkie reageerde op Butler44's topic in Archief Windows Algemeen
Dag Butler44, Is je probleem opgelost? Indien ja dan mag je op de knop "opgelost" klikken. Zo weet iedereen dat er niet meer verder hoeft gezocht te worden. ;-) -
Dag Steph911, Is je probleem opgelost? Indien ja dan mag je op de knop "opgelost" klikken. Zo weet iedereen dat er niet meer verder hoeft gezocht te worden. ;-)
-
HP printer all in one type4280
clarkie reageerde op vicvanhouche's topic in Archief Hardware algemeen
Dag vic, Heb je iets kunnen doen aan het geluid met je printer? Moest je probleem opgelost zijn mag je op de knop "opgelost" klikken. -
Dag zeesluffer, Is je probleem opgelost met bleutooth opgelost?
-
Dag swat4, Hoe staat het met je probleem? Is er een oplossing gekomen voor je probleem?
-
Je moet gewoon klikken op de links in bericht 2. De eerste link loodst je naar de help-pagina van you-tube. Het kan zijn dat je browser een update nodig heeft, je versie kan dus te oud zijn. kijk ook of je bij de twee andere links oplossingen vindt.
-
Hier enkele tips die je probleem misschien oplossen. Je browser bijwerken - YouTube Help http://www.pc-helpforum.be/f169/kan-geen-videos-meer-kijken-op-32250/ http://www.pc-helpforum.be/f169/haperende-filmpjes-youtube-32302/
-
WMP stoort wanneer ik scroll met Touchpad
clarkie reageerde op Dippie's topic in Archief Hardware algemeen
moeilijk te zeggen wat er scheelt. Zijn al je drivers geïnstalleerd? Kijk eens bij apparaatbeheer of er gele vraagtekens staan. Kies uitvoeren en typ daar devmgmt.msc. Je ziet nu je apparaatbeheer. -
Geen geluid bij film (.avi) met meerdere spelers
clarkie reageerde op Trippydjango's topic in Archief Multimedia
Heb je ook de drivers voor je geluidskaart terug in orde? Je kan het logje toch even laten nakijken. Een expert zal je verder helpen. -
nvidia GEFORCE 8400GS, lukt niet om drivers te installeren.
clarkie reageerde op K77's topic in Archief Multimedia
Te snel geklikt. Afbeelding aangepast. -
nvidia GEFORCE 8400GS, lukt niet om drivers te installeren.
clarkie reageerde op K77's topic in Archief Multimedia
Je geluid en beeld zijn niet in orde je mist drivers. Heb je op site zo als op afbeelding ingesteld en dan gedownload? Doe ook eens het volgende: Download en installeer Speccy als je het niet meer op je PC hebt. Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. -
Dit is de link naar logitech vid hd je vindt er de uitleg over de werking van de software. Deze link bevat ook nog info en de aanwezige functies. http://www.logitech.com/assets/31702/2/c270620-002802003403gsamr.pdf
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
