Ga naar inhoud

Welk programma is het best om sites te bouwen?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben marijke, en wil voor een goede kameraad een website bouwen, maar er zijn zoveel programma's waarmee je dat kunt zoals: publisher, frontpage, dreamweaver en nog programma's

maar vraag me af welk programma het beste en het gemakkelijkste is om een site te maken, kan iemand me helpen, dan kan ik verder achter info zoeken!

groeten marijke:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet publisher maar. Dat is niet bedoeld om websites mee te maken alhoewel je de bestanden kan bewaren als html.

Frontpage is wel bedoeld om websites te maken maar genereert veel onnodige code die door een browser niet altijd herkend word en dus niet het gewenste resultaat toont. Af te raden dus.

Zelf heb ik enkele jaren geleden gewerkt met * Arachnophilia

Op deze pagina staan links naar gratis html editors met een korte beschrijving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ik heb hier ook enkele programma's staan op de pc die ik heb gedownload van het internet: Nvu & Pagebreezer.. Dreamweaver kunt ge dat downloaden ook op het internet??? Of moet je dat kopen???

---------- Post toegevoegd om 05:28 ---------- Vorige post was om 05:24 ----------

Maar wel het liefst een programma in het Nederlands he, dat ik zo een beetje versta wat er instaat, is nie makkelijk als ge da volledig in uw eentje moet doen, en liefst zo'n eenvoudig mogelijk programma!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.