Ga naar inhoud

[OPGELOST] Blauw scherm in xp


JAISA

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een pc van 2002 van Medion (Aldi)

Sinds enkele weken heb ik het volgende probleem.

Mijn pc valt te pas en te onpas uit.

Eerst had ik steeds automatische herstarts, maar na uitvinken daarvan krijg ik steeds een blauw scherm. Daarna uitzetten en weer opstarten. melding komt:

Systeem hersteld van een ernstige fout. Foutrapport opgestuurd. Melding van microsoft, dat er iets mis is met cap1734.sys. Dat is de tv kaart.

Heb alle updates van Medion gedaan, behalve de Bios update. (DAT LUKT NIET.)

Heb ook al diverse systeemherstels geprobeerd, maar wil ook niet.

Wie kan mij helpen.? Of ben ik aan een nieuwe PC toe?

Groetjes Jan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt alvast. Inmiddels terug naar aankoopstand. Voer geen enkele updat meer uit. Zet er alleen op wat echt nodig is. Tot nu toe lijkt het goed te gaan. Gek he. Dit al paar keer gedaan en als ik de normale updagtes uitvoer van microsoft, gaat het steeds weer fout. Dus afwachten maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook gehad met een medion pc van hetzelfde jaar. Wat in ieder geval bij mij niet hielp was alles opnieuw installeren en daarna updaten. de blauwe schermen kwamen terug. Heeft dus waarschijnlijk inderdaad met de drivers te maken. Ik ging er eigenlijk van uit dat het een hardware probleem was, ga weer even sleutelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.