Ga naar inhoud

[OPGELOST] Blauw scherm in xp


JAISA

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Alles weer opnieuw geinstalleerd. Heb het probleem nog steeds helaas. De stopfout die ik heb en waar hiervoor naar verwezen wordt ( art. 331053)zou volgens microsoft alleen kunnen optreden in windows 2000, terwijl ik xp heb. Vandaag toch maar weer om de hotfix gevraagd. Afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het nog lang duurt wachten we toch nog gewoon even denk ik altijd zo maar.

ik denk eerlijk gezegd dat het om het geheugen gaat of de harde schijf aangezien er erg veel medion computers van die leeftijd terugkomen op dit moment met een zelfde soort fout.. dit komt door een deffecte harde schijf of geheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit inmiddels opgelost is, maar een pc van 2002 die regelmatig uitvalt zou wel eens kunnen wijzen op een probleem met de voeding.

Misschien hangen er extra dingen aan die stroom nodig hebben ( printer, scanner, etc )

Steek eens een zwaardere voeding in ( minstens 400W, liefst zwaarder ).

Ik vermoed dat het opgelost zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voeding zal ik later naar kijken. Heb nu een nieuw probleem. Bij poging nieuwe harde schijf te installeren heb ik per ongeluk mijn externe aan laten staan. U raadt het al. Inderdaad Windows staat daar op en verder alle belangrijke data is verdwenen. Ik zal dit als een nieuw probleem aanmelden. Hoop dat er nog mogelijkheden zijn om de laatste bewerking terug te draaien. 5 jaar vakantie fotoos en alle docs zijn weg. Traan traan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.