Ga naar inhoud

[OPGELOST] Blauw scherm in xp


JAISA

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ik die schijf open, staat alleen windows erop. Als er een programma is, die de instalatie van windows ongedaan kan maken en de vorige gegevens terughalen, word ik echt weer vrolijk, maar aangezien het geen crasch betreft, twijfel ik daar sterk aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gister een nieuwe voeding besteld. : de Cooler Master eXtreme Power . bij Alternate. Als dit de oplossing ook niet is, dan gaan we deze pc opgeven en een nieuwe bouwen. Dan is het moederboard toch kaduuk. De voeding kunnen we dan iig weer gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opstarten in veilige modus gebeurt door tijdens het opstart procces op F8 te drukken. Hierdoor ga je in een 'safe mode' van windows geraken.

Om de updates uit te schakelen ga je dan naar 'Deze Computer, rechtsklik op icoon, Eigenschappen, Automatische Updates, Automatische Updates Uitschakelen, Toepassen, OK'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.