Ga naar inhoud

[OPGELOST] Blauw scherm in xp


JAISA

Aanbevolen berichten

er gaan de laatste tijd ook heel veel harde schijven en geheugens kapot uit de medion computers... dit zou ook wel eens het probleem kunnen zijn.

het zijn dan veel bleu screens, ik heb er al flink wat gezien afgelopen maand, en het zijn ook de computers uit dat jaar en de 2 jaren er rond...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nadat ik opnieuw heb geinstalleerd heb ik dus geen enkele update gedaan en vandaag gaat het de hele dag al goed. Werk dus ook gewoon met sp1. Wat ik ook doe, hij valt niet meer uit. Ook de Power cinema werkt prima. Zolang dit goed gaat hou ik het zo natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer de fout in. Geeft een ander bl scherm. Wordt gesproken over systeemdyagnose en evt. een ander beelschermadapter. Heb geprobeerd een backup te maken, maar ntbackup.exe geeft een storing? Daarna systeemhertel naar gister (voor installatie van SPAMFIGHTER) en nu maar weer proberen. Weet iemand waarom ik geen backup kan maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heeft het dus niet aan gelegen. Hij vliegt er net weer uit. :

Stop : 0x0000007E ( 0x 0000005, 0x 804ED61A, 0x F7965CB8, 0x F79659B8)

Ik las ergens in een forum over oververhitting. Ik benvegeten te melden, dat mijn pc wel erg warm geweest is als gevolg van veel stof. Mijn pc stond lange tijd onder mijn bureau en had niet in de gaten dat ie veel stof had gehapt.

Nadat alle stof, zowel in als uitwendig weg was, werd hij niet meer warm,

Zou dit niet het einde van mijn pc kunnen zijn? Als het uitvallen niet te stoppen is, word ik er met gemak wel erg ziek van. Zal ik toch maar updaten naar sp2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.