Ga naar inhoud

op zoek naar pc


debatry

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe desktop-pc

waarmee ik games kan spelen zoals WoW,... maar ik ook nog goed kan gebruiken om mee te surfen.

De prijs zou ik graag tussen 500-700euro houden, liefst onder de 1000euro.

Ik ben op zoek naar een klant-en-klare pc want ik begrijp niet zoveel van pc's om deze in elkaar te steken.

Heb al is wat gezocht een dit leek me wel interessant,

gelieve te zeggen of deze requirements hoog genoeg zijn om games zeer vlot mee te spelen. Of als je een betere pc kent/weet mag je dit altijd zeggen.

Ik heb er al twee gevonden de ene is de duurdere versie van de andere.

1. Intel Premium Dual Core E5200 5.000Mhz CPU-Asus P5KPL-CM moederbord (Intel G31 chipset)-Kingston 2.048 MB DDR-2 geheugen-WD 500GB harde schijf -Asus Nvidia EN8400GS grafische kaart 1.024 MB

voor een prijs van 599euro

2. Intel Core 2 Duo E8400 6.000Mhz CPU-Asus P5QL-CM moederbord (Intel G43 chipset)-Kingston 4.096 Mb DDR-2 geheugen- WD 1000GB harde schijf-Asus Nvidia EN9600GT grafische kaart 2.034Mb

voor een prijs van 899euro

meer informatie kan je vinden op deze site: www.goetvinck.be (heb het via magazine)

gelieve een antwoord te geven,

alvast zeer veel bedankt,

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je alvast een core 2 quad aanraden als u hem voor zware games wilt gebruiken.

Momenteel zijn ze niet nodig maar naar toekomst gericht zal dit vast en zeker geen overbodige luxe zijn.

Ook zou ik persoonlijk opteren voor DDR 3 ramgeheugen, dit is ook voor games een handig iets.

Maar volgens mij is de 2de pc wel geschikt voor hedendaagse games, echter vraag ik mij af of 2.034Mb bestaat.. volgens mij moet dit 2.048 Mb zijn.

En met 350 Watt zal je dit inderdaad volgens mij ook maar op het nippertje kunnen draaien...

Ik wil er wel bij vermelden dat games zoals World Of Warcraft zeker niet zwaar zijn...

dat kon ik vroeger zelfs met mijn P4 draaien, maar voor spellen zoals crysis op maximum te kunnen draaien zou de 2de pc met enkele kleine aanpassingen volgens mij wel geschikt zijn.

Maar ga zeker niet alleen op mijn advies af, wacht zeker nog voor andere reacties :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso is investeren in Core 2 Quad nutteloos, omdat Intel geen nieuwe processor gaat uitbrengen voor 775(of toch geen échte nieuwe).

Daarom kan je, met een beperkt budget, best naar socket AM3 overstappen.

Dan neem je een Phenom II X4 955 en je zit op het niveau (meestal presteert die beter) dan een Core 2 Quad Q9550.

En dan kan je ineens DDR3 steken wat niet zo heel duur meer is.

Ik zal, na het school, even wat pc's uitzoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TS heeft gezegd dat hij liefst een kant-en-klare pc wil hebben...

Dit is een mogelijke optie, maar dan zit je wel met die Core 2 Quad.

Ik weet niet of je ervaringen hebt bij Pixmania?

Dan is dit een goede oplossing, een stuk beter dan die van Vandenborre!

Of als je online wilt bestellen kan je ook voor een XXODD gaan!

Die kan je, net zoals Dell, zelf configureren, en dan brengen ze een volledige pc! Waar alle drivers en dergelijke al op geinstalleerd zijn.

Het zou om deze pc gaan, ik denk dat dit de beste keus is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.