Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

comprimeren doet je pas op allerlaatste moment als het echt niet anders kan.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Als nog teweinig plaatst hebt op de eerste partitie en je hebt nog een partitie dan kan je nog wat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi angel,

Ja heb ik ook al gedaan, en volgens mij is het bij mij ook nieuw heb dit nog nooit eerder gehad namelijk.

En als ik bij bestanden openen kijk zie ik 3 onderdelen van java runtime staan maar weet niet of het daar mee te maken heeft.

Bij bestanden comprimeren kan je ook opties aanvinken daar staat 50 dagen? geen idee wat dat betekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jeremy

Dat van die 50 dagen heb ik zelf nog nooit zien staan.

Probeer eens de optie Oude bestanden comprimeren alleen aan te vinken,

en probeer het dan nog eens.

Je kan ook een Herstelbewerking uitvoeren via Systeemherstel, als je over een recent herstelpunt beschikt.

Groetjes

Angel_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in die map wel systeemherstel maar geen herstelbewerking denk dat het niet opgelost wordt met een systeemherstel.

in ieder geval dank voor je reactie.

p.s. die 50 dagen krijg je te zien als je via deze computer naar c-schijf gaat dan eigenschappen, schijfopruiming, oude bestanden comprimeren aanklikken, dan opties aanklikken dan krijg je dat te zien althans bij mij wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

--oude bestanden comprimeren-- staat aangevinkt maar worden niet verwijderd met de schijfopruiming

Hoi Jeremy,

Ik denk dat ge u een beetje vergist. "bestanden comprimeren" houd is de bestanden samenpersen zodat ze minder plaats innemen op je hardeschijf. Dat is niet hetzelfde als bestanden verwijderen. Dus de vraag om te comprimeren zal altijd blijven terugkomen. Tenzij je natuurlijk ingesteld hebt dat het comprimeren nooit mag gebeuren.

Ik heb dat bij mijn pc gedaan, je wint ietsje ruimte op je hardeschijf maar verliest wel aan snelheid.

Je kan ook een Herstelbewerking uitvoeren via Systeemherstel, als je over een recent herstelpunt beschikt.

Wat hiermee bedoeld wordt weet ik ook niet.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.