Ga naar inhoud

hete zomer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb deze lijst nog eens nauwkeurig nagekeken en ik zie toch niet onmiddelijk een programma staan dat msn gesprekken kan decoderen. Nogmaals, ik weet nog steeds niet hoe je gecodeerde gesprekken via msn kan ontvangen.

Kan je geen uitleg vragen aan de persoon van wie je deze berichten kreeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze lijst nog eens nauwkeurig nagekeken en ik zie toch niet onmiddelijk een programma staan dat msn gesprekken kan decoderen. Nogmaals, ik weet nog steeds niet hoe je gecodeerde gesprekken via msn kan ontvangen.

Kan je geen uitleg vragen aan de persoon van wie je deze berichten kreeg?

Beste Jurken,ik heb een keer antwoord op deze vraag gegeven.

Ik denk dat hij nog ergens op het forum hankt,ik ben een keer met mijn computer naar een computerwinkel geweest,en daar haalde hij de afgekorte E mail namen naar vooren,toen ik die aanklikte zag je de gespreken maar er liepen van die simbooltjes doorheen (gedecoderd)

Ik neem aan dat niet hij die code er doorheen liet lopen,hij zij dat Msn er sinds een paar jaar standaard een code door laat lopen.

---------- Post toegevoegd om 22:51 ---------- Vorige post was om 22:36 ----------

Een ander zei tegen mij,dat het ook computer bestanden kunnen zijn.:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.