Ga naar inhoud

hete zomer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Slepen is met de muis iets pakken en wegduwen.

Selecteren, Kopiêren en Plakken doe je zo.

Je klik met de muis op iets en dat is selecteren.

Je klik op een document of map en dan met de rechtermuis op kopieëren klikken.

Dan ergens op de harddisk of andere externe harddisk of usb-stick kan je met de rechtermuis plakken.

Sneltoets:

CTRL + A is alles selecteren.

CTRL + C is kopiëren

CTRL + V is plakken

CTRL + Muis kan je selectief selecteren dus niet alle documenten maar alleen die je wilt. CTRL blijven induwen tot je klaar ben.

In MSN bij Extra onder Opties/Berichten kan je zien waar je die opslaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan ik Msn berichten decoderen ?

Hoe moet ik slepen,copieren,plaken ?

kan ik Msn gespreken terug zien op de harde schijf ?

Als iemand mij geblokt heeft op Msn , kan hij dan zien dat ik online ben .?:pcguru:

Je kan ook gebruik maken van msnplus!, maar wel opletten dat je bij de installatie de taakbalk van yahoo niet mee installeert.

Wat bedoel je met je berichten decoderen. Ik wist niet dat je via msn gecodeerde berichten kon ontvangen?

Als iemand je heeft geblokkeerd, kan die zien dat je online bent. Tenminste, als je nog in zijn lijst staat. Jij kan wel niet zien dat hij online is natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slepen is met de muis iets pakken en wegduwen.

Selecteren, Kopiêren en Plakken doe je zo.

Je klik met de muis op iets en dat is selecteren.

Je klik op een document of map en dan met de rechtermuis op kopieëren klikken.

Dan ergens op de harddisk of andere externe harddisk of usb-stick kan je met de rechtermuis plakken.

Sneltoets:

CTRL + A is alles selecteren.

CTRL + C is kopiëren

CTRL + V is plakken

CTRL + Muis kan je selectief selecteren dus niet alle documenten maar alleen die je wilt. CTRL blijven induwen tot je klaar ben.

In MSN bij Extra onder Opties/Berichten kan je zien waar je die opslaat.

Beste: Segisoft,,,,Bedankt voor je uitleg.....ik ga het uitproberen !!

Msn (heb ik me laten vertelen) stuurd als je gespreken bekijkt Van B.V

de harde schrijf een code door het gesprek heen .

Zints een paar jaar..

Jij weet vast niet hoe je die code er uit haalt ?? (decoderen)

Of wel soms ??:dontknow:

Een ander zecht ook weer dat het meschien computerbestanden zijn ,

en meschien geen gedecodeerde gespreken..

Tot horens.. Groetjes: hete zomer !!:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dan zoiets? Ik kan je eigenlijk niet goed volgen. Gebruik je misschien een programma die je msn berichten codeert?

Beste jurgen ik ben laats met m,n computer naar een computerwinkel geweest,en hij toverde van m,n MSN uit m,n computer de afgekorte Email namen naar vooren,toen ik een naam aanklikte kwam er een gesprek te zien,maar er liepen van die simbooltjes doorheen (gedecodeerd)dus kon ik het nog niet lezen,het lijkt mij sterk dat hij er die code doorheen liet lopen,een ander zij tegen mij dat het ook computer bestanden kunen zijn,als het een gesprek met een code er doorheen is probeer ik die code er uit te halen zodat ik het gesprek kan lezen(decoderen)=code weg halen,meschien met een programaatje of op een andere manier,het kan ook dat het me helemaal niet lukt,die man van die computer winkel zei dat MSN er een paar jaar geleden een code doorheen liet lopen.

Weet jij hoe ik van de gespreken de code,s er uit kan halen(decoderen)

Met een programaatje of anders ??

Versturen gaat moeilijk !

Gr: hete zomer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.