Ga naar inhoud

PC valt uit en geeft blauw scherm


JanVanDooren

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds een tijdje valt mijn PC regelmatig uit en dit zonder aanleiding. Eerst viel hij gewoon uit en startte hij terug opnieuw op. Ik dacht dat het een virus was (ook al gaf mijn anti-virus niks aan) en dan heb ik hem geformatteerd, maar dat hielp niet..Ik dacht meer en meer dat het een probleem was met de koeling die niet goed meer werkte en dat dat het constant uitvallen veroorzaakte. Maar nu heb ik hem vorige week zaterdag terug opnieuw geformatteerd en nu kan ik werken (hij valt nog altijd uit en start terug op, maar wel minder als vroeger) maar nu wordt het scherm soms ineens zwart en geeft hij een BSOD (Blue Screen Of Death).. Onderaan het BSOD staan verschillende foutcodes, nl:

0x0000008E (0x80000003, 0x804E88E8, 0xBA715c18, 0x00000000).

Zou het een hardwareprobleem kunnen zijn? En wat zorgt ervoor dat mijn PC soms uitvalt en terug opnieuw opstart..

Mvg,

Jan Van Dooren

Link naar reactie
Delen op andere sites

PM me indien nodig
Heel mooi dat je de TS wil helpen ... maar we zouden het waarderen indien dit in "open forum" gebeurt en niet via PM. Dan kunnen ook andere forumgebruikers - nu en later - kennismaken mét en gebruikmaken vàn je eventuele oplossingen voor dit probleem. En zo heeft iedereen er wat aan :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik bedoel dat ik niet alle aparte topic's volg voor reactie's als hij zou PM'en, dan wist ik dat ik moest gaan kijken/helpen.

Kan je nochtans simpel instellen bij "gebruikersinstellingen" Hoef je geen PM'tjes te vragen aan de TS :s

Zie bij "Gebruikersinstellingen" -> "Instellingen en Opties" -> "Berichten & Notificaties" -> "Abonneren op discussies" -> "Directe Emailnotificatie".

---------- Post toegevoegd om 18:50 ---------- Vorige post was om 18:49 ----------

DELETED , volgens Stegisoft verstoor ik de boel hier toch alleen maar
Ook maar een kort lontje ... toch :s
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nochtans simpel instellen bij "gebruikersinstellingen" Hoef je geen PM'tjes te vragen aan de TS :s

Zie bij "Gebruikersinstellingen" -> "Instellingen en Opties" -> "Berichten & Notificaties" -> "Abonneren op discussies" -> "Directe Emailnotificatie".

---------- Post toegevoegd om 18:50 ---------- Vorige post was om 18:49 ----------

Ook maar een kort lontje ... toch :s

Nou ja , ik wou mijn ervaring delen.

maar het lijkt wel dat stegisoft me niet kan hebben dusja

dan maar niet,

begon het net fijn te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja , ik wou mijn ervaring delen.

maar het lijkt wel dat stegisoft me niet kan hebben dusja

dan maar niet, begon het net fijn te vinden

Wij zouden het ook fijn vinden dat je hier bleef ... maar dan wel als je je wat meer aan de normale omgangsvormen op een forum zou houden. En daar zitten o.m. het volgen van de regeltjes tussen, maar ook bvb. een behandeling die door een andere forumgebruiker ingezet is wat minder onderbreken of tegenspreken. Op die manier zou het hier - ook voor jou en Stegisoft - wat aangenamer samenleven zijn.

En dan kunnen we hier best je kennis gebruiken ... maar liefst niet al te hard met je professionele expertise uitpakken. Er zijn iets te veel voorbeelden van "PC-boeren" die er ook maar een zootje van maken. En dan heb ik het ook over "professionals". Waarmee niet gezegd is dat jij bij dit "zootje" hoort :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zouden het ook fijn vinden dat je hier bleef ... maar dan wel als je je wat meer aan de normale omgangsvormen op een forum zou houden. En daar zitten o.m. het volgen van de regeltjes tussen, maar ook bvb. een behandeling die door een andere forumgebruiker ingezet is wat minder onderbreken of tegenspreken. Op die manier zou het hier - ook voor jou en Stegisoft - wat aangenamer samenleven zijn.

En dan kunnen we hier best je kennis gebruiken ... maar liefst niet al te hard met je professionele expertise uitpakken. Er zijn iets te veel voorbeelden van "PC-boeren" die er ook maar een zootje van maken. En dan heb ik het ook over "professionals". Waarmee niet gezegd is dat jij bij dit "zootje" hoort :-)

ik zij niets tegenin iemand anders hun comment, heb ik niet gedaan,

ik heb alleen maar een andere mogelijkheid gepost, en ook nog met afbeeldingen en pijlaanduidingen zodat het zeker zou lukken, nu bleek ineens op een topic waar ik wou helpen, dat de gebruiker problemen had met zijn muis en toetsenbord, hij dacht dat het aan zijn router lag ..

nu dat vond ik wel zeer vreemd, dus zij ik dat ik mis kon zijn , maar dacht dat het niets met de internet verbinding te maken had? en zij er ook nog bij, het kan zijn dat ik mis ben?

en toen pakte stegisoft heel mooi uit:

Dirki3,

Hou op met die flauwe manier van doen. Je helpt de TS niks mee.

En beter lezen want ik schreef "betwijfeld"

terwijl ik nooit zijn comment heb aangehaald of fout verklaart..

ik vond het gewoon heel straf dat een muis niet fatsoenlijk zou werken doordat het internet slechte ontvangst had...

dusja als het zo gaat hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.