Ga naar inhoud

PC valt uit en geeft blauw scherm


JanVanDooren

Aanbevolen berichten

OK ... je doet maar wat je niet laten kunt. Want je hebt niet echt veel gehad aan bovenstaand verhaal, zo blijkt. Jammer, maar helaas :s

nu ik vind het geweldig wat jullie hier doen,

daarmee dat ik wou helpen

op nog geen dag tijd al rond de 40 posts

nu dat mindert want de probleme stromen ook niet constant binnen,

maar ik vind het spijtig dat er zo moeilijk wordt gedaan rond het feit dat

ik een vraag stel en dan zo een bot helemaal niet gepast antwoord moet krijgen.

ik kijk nog eens terug waarom stegisoft dat zij dat wil ik weten en dan ben ik wel weg...

en wat bedoel je precies met ' want je hebt niet echt veel gehad aan bovenstaand verhaal' ? (serieuse vraag..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat bedoel je precies met ' want je hebt niet echt veel gehad aan bovenstaand verhaal' ? (serieuse vraag..)
Daar bedoel ik mee dat dit een oproep was om het verleden even achter je te laten, je wat meer te schikken in de normale regeltjes op een forum ... en er verder tegenaan te gaan. En als je het over een behandeling in een topic met iemand oneens ben, kan je altijd eens via PM overleggen of jouw idee niet beter werkbaar is dan het andere. Dan blijft de zaak voor de TS veel overzichtelijker ... want nu wordt die geconfronteerd met twee (soms compleet) tegengestelde opties. Daar heeft niemand wat aan en zeker de minder-ervaren computergebruiker niet. Die jaag je alleen weg van het forum ... en we willen nu net ook die gebruikers hier kunnen helpen !

Was dit geen "serieus antwoord" op een "serieuze vraag" !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar bedoel ik mee dat dit een oproep was om het verleden even achter je te laten, je wat meer te schikken in de normale regeltjes op een forum ... en er verder tegenaan te gaan. En als je het over een behandeling in een topic met iemand oneens ben, kan je altijd eens via PM overleggen of jouw idee niet beter werkbaar is dan het andere. Dan blijft de zaak voor de TS veel overzichtelijker ... want nu wordt die geconfronteerd met twee (soms compleet) tegengestelde opties. Daar heeft niemand wat aan en zeker de minder-ervaren computergebruiker niet. Die jaag je alleen weg van het forum ... en we willen nu net ook die gebruikers hier kunnen helpen !

Was dit geen "serieus antwoord" op een "serieuze vraag" !!!

Dat verklaart inderdaad veel;)

ik ben volledig met je eens,

maar wacht toch even op het antwoord van stegisoft,

want ik heb geen enkele andere optie gegeven daar?

ik vond het gewoon zeer straf dat een muis slecht zou werken door een slechte internet verbinding? en ik stelde dus gewoon die vraag,

en dan krijg je dat als antwoord,

nou wat denk jij dan..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het gewoon zeer straf dat een muis slecht zou werken door een slechte internet verbinding? en ik stelde dus gewoon die vraag, en dan krijg je dat als antwoord, nou wat denk jij dan..?
Dan denk ik wat ik hierboven heb geschreven ... "even PM'en voor meer duidelijkheid" :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dirki3,

Wat zou jij van vinden als u ma constant bij u zit?

Dat is ongeveer wat jij deed.

Ik antwoord een topic en ik heb niks tegen opbouwen hulp maar je bent constant in mijn topic geweest sinds gisterenavond.

Nu heb ik een behoorlijk koppijn van gekregen.

Voorlopig stop ik met antwoorden.

Je kan hier mensen helpen en dat zouden we waarderen.

Vandaag is het minder druk maar soms is het zo druk dat we niet meer aankunnen en daarom vraag ik u om niet weg te lopen maar meer samen te werken.

Het is niet zo dat ik beter behandeld wilt worden.

Ik maak fouten maar jij ook. Dat is nu eenmaal zo.

Hopend dat we elkaar nu beter verstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dirki3,

Wat zou jij van vinden als u ma constant bij u zit?

Dat is ongeveer wat jij deed.

Ik antwoord een topic en ik heb niks tegen opbouwen hulp maar je bent constant in mijn topic geweest sinds gisterenavond.

Nu heb ik een behoorlijk koppijn van gekregen.

Voorlopig stop ik met antwoorden.

Je kan hier mensen helpen en dat zouden we waarderen.

Vandaag is het minder druk maar soms is het zo druk dat we niet meer aankunnen en daarom vraag ik u om niet weg te lopen maar meer samen te werken.

Het is niet zo dat ik beter behandeld wilt worden.

Ik maak fouten maar jij ook. Dat is nu eenmaal zo.

Hopend dat we elkaar nu beter verstaan.

sorry, maar vond het gewoon erg bot van je,

en om het zo maar te zeggen :P ' it pisses me off' :D

als je iets stoort waarom moet het dan zo, stuur beter gewoon een PM..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.