Ga naar inhoud

PC loopt soms vast en sluit niet meer af


kurt5

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik moet Pancho gelijk geven hoor , want je zou verbaasd zijn wat je oude beestje afziet met XP !! :-)

Kuoi

Je zou verbaasd zijn wat dat oude beestje nog allemaal kan. ...
om te beginnen dat geheugen uitbreiden naar 512 het zal dan wel vlot draaien , 128 is te weinig !
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Meestal merk je dat niet hoor met opstarten,waar je het wel kan aan merken is als je bv een cd/dvd brand en dat soort zaken.Verder kun je eens je harde schijf defragmenteren dat wil ook wel eens helpen om uw systeem een beetje sneller te laten lopen en de harde schijf eens goed opruimen.;-)Overbodige programmas die mee opstarten uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, probleem van afsluiten is opgelost door oplossing van hierboven. Heb er ook avg van gedaan omdat men zegt dat het iets te zwaar is voor dat bakske, en natuurlijk een nieuw probleem bij het opstarten opent hij explorer en valt stil en doet niets meer. Iemand met een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt een oud systeem van Telenet.

Klik Internet Explorer en met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Bij Tab verbinding moet je op lan-instelling klikken.

Bovenaan ziet je http://pac.pandora.be:8080 of zoiets.

Dan mag je daar alles uitvinken want vanaf Xp sp1 is dat niet meer nodig.

Ik zie dat je een oude log hebt geplaatst.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht. Wacht met verwijderen van items tot je een advies hebt ontvangen.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Zodra Kape online is zal hij uw log na kijken en alle rommel eerst opruimen.

Daarna kunnen we bekijken of AVG wel te zwaar is voor uw computer maar ik denk van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt een oud systeem van Telenet.

Klik Internet Explorer en met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Bij Tab verbinding moet je op lan-instelling klikken.

Bovenaan ziet je http://pac.pandora.be:8080 of zoiets.

Dan mag je daar alles uitvinken want vanaf Xp sp1 is dat niet meer nodig.

Heb nagekeken, maar zie niet echt waar dit staat. Ik versta eigenlijk ook niet goed wat je bedoelt, kun je dit eens beter uitleggen aub. Dank u

aangepast door kape
quote aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.