Ga naar inhoud

FN knoppen wisselen


rschuman

Aanbevolen berichten

Edit: sorry, per ongeluk bij verkeerd onderwerp geplaatst... kan een admin dit corrigeren of moet ik een nieuwe post starten? Thx.

Hey,

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht (Dell 1557).

Momenteel staan de F1-F12 toetsen zo ingesteld:

bv.:

klikken op F4 : helderheid scherm omlaag

klikken op F5 : helderheid scherm omhoog

klikken op Fn+F4 : F4

klikken op Fn+F5 : F5(refresh)

Nu zou ik dit willen omwisselen, aangezien ik vrij veel F5 gebruik, en slechts zelden mijn helderheid aanpas.

Het is nogal "stom" dat ik altijd die Fn knop moet gaan zoeken als ik iets wil refreshen.

Weet iemand hoe ik dit doe?

Bijkomend vraagje: mijn gebruikte RAM is bijna altijd (ook in rust) +- 40%.

Aangezien mijn pc nieuw is en ik nog bijna niks geïnstalleerd heb, vind ik het raar dat hij nu al full-time 40% gebruikt. Is dit normaal? Ik heb 4GB RAM en Windows Vista 64bit.

Bedankt!

R.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag verplaatst.

Met die functie knoppen kan ik jammer genoeg niet helpen.

De processorbelasting kan je zien in taakbeheer.

Open het taakbeheer en ga naar de tab "processen".

Vink onderaan het vakje aan bij "processen van alle gebruikers tonen"

Klik in de hoofding van de tabel op "cpu" tot de processen die het meest cpu gebruiken bovenaan staan.

Maak nu een screenshot van je taakbeheer en post dit in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kweeziewabbit:

Mijn CPU-verbruik is in orde hoor, dat staat op 0-4% in rust (ik heb intel core i7 720QM indien dit van belang zou zijn)

Maar ik heb je raad wel opgevolgd, en alles gerangschikt volgens geheugenverbruik (hieronder mijn afbeelding).

Ik heb mijn laptop slechts 2 dagen dus het verwonderd mij toch wat dat het verbruik toch zo hoog is. Ik moet er nog bij vermelden dat ik windows vista 64bit heb, wat sowieso al meer geheugen verbruikt dan de 32bit-versie.

@stegisoft: bedoel je de sidebar? Die staat bij mij uitgeschakeld...

Bedankt al van de antwoorden!

ram.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.