Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik veronderstel dan dat je bij iemand anders thuis ofzo deze vraag stelt ?

Het enige wat ik hierop kan antwoorden , is dat je best je modem eens een 30-tal seconden uitzet , en dan opnieuw start (dus geen "reset").

Wanneer hij opnieuw volledig operationeel is , heb je mss weer internet op je pc ( of is het een laptop ? )

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij Start > Configuratiescherm > Netwerkverbindingen.

Welke verbindingen staan er , en wat staat er als opmerking.

sorry , maar ik doe de nachtshift , vandaar dat ik je niet kon verder helpen.

Ik ga nu slapen , en zal deze middag zeker eens kijken in mijn Windows hoe we te werk kunnen gaan.

Groetjes , Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu op mijn vaste pc aan het internetten! Ik heb altijd via mijn laptop op internet gezeten op onbeveiligd maar nu kan ik geen verbinding meer krijgen

Dat onbeveiligd netwerk was misschien van de buren en die hebben het nu wel beveiligd?

Is het enkel internet dat niet meer gaat of heb je totaal geen netwerkverbinding meer?

Doe het volgende op beide pc's

Open het opdrachtprompt, typ ipconfig en druk op de enter toets.

Noteer het eigen ip adres en het ip adres van de standaard gateway.

Zet de ip adressen in een volgend bericht en geef ook aan welke van de laptop zijn en welke van de vast pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goerdenavond!

Mijn ipadres van de vaste computer : 192.168.2.2.

Getaway 192.168.2.1

Bij mijn laptop medium ontkoppeld

---------- Post toegevoegd om 19:29 ---------- Vorige post was om 19:27 ----------

Lan verbinding met een rood kruis en draadloos met rood kruis!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALS die draadloze verbinding van jou komt , zou ik het volgende doen ...

Klik op “ Start > “Configuratiescherm” >Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Apparaatbeheer.

Staan daar gele uitroeptekens bij netwerkadapters (of hoe dat ook noemt in Vista ?) ?

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.