Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zit met een probleem met mijn photoshop. Ik heb een paar nieuwe brushes gedownload en normaal moet ik ze dan nog gaan toevoegen bij mijn photoshop brush map, maar ik heb dat niet. Vind deze map nergens terug. Maar ik kan wel de standaard brushes gebruiken van photoshop.

Snap het niet goed. Weet er iemand iets van photoshop.

Met vriendelijke groeten

Keppetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb keer gekeken bij die voorinstellingen en er staat daar een icoontje met bestandsnaam 'penselen' maar het is geen map dus kan er niets bij zetten.

Nog een idee?

---------- Post toegevoegd om 10:44 ---------- Vorige post was om 10:39 ----------

hoi, hoi,

Ik heb eindelijk de map penselen gevonden. sorry van mijn vorige bericht. heb mijn downloads daarin geplaatst. maar op mijn photoshop vind ik ze niet terug.

blijven proberen, hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb de bestanden allemaal uitgepakt in de map penselen waar ook de andere ABR bestanden staan. Ik heb dan alles afgesloten (ook mijn pc) en dan terug opgestart maar het werkt nog steeds niet. Ben nu echt ten einde raad.

Nog suggesteis?

Ps: Bedankt om mij zo te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.