Ga naar inhoud

Gast marina42

Aanbevolen berichten

hallo,

wie kan me helpen aan een program waarvan ik een liedje in 100kb kan zetten,het liedje duurt dan wel maar 2min.

alvast heel erg bedankt,

groetjes marina;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marina,

bedoel je liedje van cd ofzo? 100kb is wel heeeeel klein hoor, een normale grootte voor een liedje van 2 minuten is snel 3 mb en ik weet niet of je het zo klein kan krijgen

u hebt ook niet verteld vanuit welk soort bestand u vertrekt om dit liedje naar wav te krijgen dus graag hier nog wat info over aub

mocht dit zijn van een mp3-tje dan kan je dit met onderstaand klein programmatje snel omzetten naar wav

http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/MPEG_Audio_Players_and_Editors/NBFree_MP3_to_WAV_Converter.html

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen,

ja hoor ik weet dat dit erg klein is,

het komt gewoon van een mp3 en het word kleiner gemaakt naar 100kb,het liedje is er dan niet helelmaal het kan dan maar 2min afspelen.ik weet dat dit bestaat maar ik kan het nergens vinden,

alvast al heel erg bedankt

liefs marina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - pc-helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.