Ga naar inhoud

stuurpogramma ontbreekt?


mhjoch

Aanbevolen berichten

We hebben onze laptop opnieuw geinstalleerd met legitimie versie van Windows XP en Office 2003. Toen wij een bepaald programma wilden instaleren (spraak programma voor omzetten van gesproken taal naar geschreven taal) kregen we de melding dat de processor niet snel genoeg was. Toen we bij processor gingen kijken zagen wij dat er geen stuurpgramma geinstallerd was. We begrijpen niet hoe dat kan, want we hebben alle CD' s gebruikt. Alles werkt verder, ook internet en de virusscan Norman is ook goed geinstalleerd. Dat lukte wel. Heeft iemand ene idee, wat het probleem kan zijn. De processor is een: Processor Intel® pentium®M 1500MHz.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kun je eens laten weten bij welke hardware dat staat ?

Kun je even het merk en type van je computer doorgeven ?

Of :

Download en installeer eens deze :

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start Everest , en klik in de rechterkolom op het "Moederbord"-icoon .

Doe dit 2 keer na elkaar , en zo krijg je de gegevens van je moederbord.

Wat staat daar naast "Moederbordnaam" ?

Succes, Kuoi

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Programma gedownload. Moederbord: AsusS5000N Series Notebook.

Hardware: bij processor: Intel®Pentium®Mprocessor1500MHz.

Als ik naar deze computer ga, dan links boven bij systeemtaken, systeeminfo weergeven, dan hardware, dan apparaat beheer, dan processors, dan krijg ik een geel uitroepteken bij de processor. Als ik stuurinstellingen bijwerken doe, dan krijgt ik de foutmelding: Stuurprogramma voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd code 28. Ik weet niet wat dat wil zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kuoi,

Bedankt voor je reacties. Ik heb nog een vraag over de te downloaden files. Er staat downloaden via: Global DLM of Global, China, of P 2P. Welke van deze moet ik nemen? Als ik Global DLM neem, zie ik iets in het chinees staan. Ik hoop dat je het weet,

Groet,

M.H.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 2 bestanden gedownload. Het zijn zipbestanden. Ze staan nu ergens en ik weet niet meer waar. Moeten ze geopend worden willen ze wat doen? Want er is nog steeds niets veranderd. Ik ben toch teveel een leek op computergebied om het allemaal toe te passen denk ik.

Ik weet nu dus de volgende stap niet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet deze bestanden dus wel op je schijf opslaan waar je ze terugvind.

Anders eens opnieuw downloaden ?

Dan moet je er op dubbelklikken ,en zou een 'uitpak'-programma moeten starten zoals Winrar , 7Zip , Winzip , ...

Eens uitgepakt zul je de setup moeten uitvoeren.

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.