Ga naar inhoud

stuurpogramma ontbreekt?


mhjoch

Aanbevolen berichten

Dag Kuoi,

Het lukt me niet de Intel CPU Hot Fix Patch te downloaden. Er staat dat het 83 uur en 30 min. duurt om het te downloaden. Ik had vanmorgen de computer laten downloaden en na 4 uur bleek de verbinding verbroken te zijn? De Intel®Chipset Softwar Install.Utility heb ik wel gedownload en uitgepakt en een setup gedaan, maar de gele uitroepteken bij de processor veranderde niet. Ik heb 'stuurprogramma bijwerken' gedaan, maar krijgt steeds de melding: Naam wordt al gebruikt als service naam of als naam van een service weergave. Ik weet echt niet wat het betekent en wat ik moet doen.

Bedankt voor je tips, misschien heb je nog een optie?

mhjoch

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Essentiele updates heb ik gedaan van windows XP. Wat bedoel je met fix eraf halen en wat is webspace? Ik ben een leek, helaas. Misschien is dit allemaal te ingewikkeld voor mij, maar ik zou het graag opgelost hebben. Ik hoor het wel weer.

Groet,

mhjoch

---------- Post toegevoegd om 14:26 ---------- Vorige post was om 14:20 ----------

Asus zoekt zelf welk notebook we hebben en daarbij de downloads. Er staat:

CPU Hot Fix patch For WinXP/2k 325,37 Mb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kukoi,

Ik heb ook deze link geprobeerd, de computer laten downloaden, maar na een poosje kreeg ik de melding: Er heeft een time out van de bewerking plaatsgevonden. Vervolgens als ik op OK druk, verdween de melding, maar was er niets gedownload. Ik snap niet waarom het niet lukt.

Groet,

MHJoch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nagekeken en wat kuoi voorstelt is inderdaad een zeer groot bestand.

Asus is op gebied van downloaden een vervelende firma.

Je kan best ftp programma downloaden:

Gratis ftp-programma - downloads - Clickx Magazine

Met zo'n een programma kan je altijd verder doen wanneer download uitvalt.

Die is dan in staat verder te doen waarmee die bezig is en zo verlies je niks en ben je ook zeker dat het 100% download.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Stegisoft,

Ik heb gedownload wat jij genoemd hebt. Ik kreeg er de melding bij dat er een troyan horse in quarantaine was gezet door de virusscanner !? Vervolgens heb ik de link die kuoi genoemd heeft in het adress gezet en op quick connection gedrukt. Dan gebeurt er van alles tot ik de error melding krijg: could not retrieve directory listing. Helaas. Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijdert FileZilla want ook bij mij moet de firewall constant ingrijpen.

Download dit:

Ipswitch WS_FTP Home - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

Installeert het.

Sluit het programma.

Ik weet wel niet of het ook zo bij freeware werkt want ik werk met betaalde versie.

Open de internet explorer (niet firefox of andere)

Typ in de browser dit of klik op onderstaande zip als je met intenet explorer bezig ben.

ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/nb/S5N/CPUHotFix_XP_2K_041005.zip

Het programma zal dan opstarten.

Je klik Yes

En dan moet je het bestand ergens opslaan op uw computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie hulp, Kuoi en Stegesoft. Ik heb ook het laatste geprobeerd, maar de verbinding werd weer verbroken. Ik houd er nu mee op. De computer doet het in elk geval, alleen kunnen we het spraakprogramma niet installeren. Nou ja, dat is jammer, maar geen ramp.

Wel fijn dat je op zo'n site voor hulp terecht kan!

Groet,

Mhjoch

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.