Ga naar inhoud

stuurpogramma ontbreekt?


mhjoch

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb even moeten googelen hoe ik de printscreen moest uploaden. Ik leer zo weer van alles. Alleen lijkt het met toe dat het niet te zien is wat er staat. Misschien moet ik het op een andere manier opslaan. Ik hoor het wel weer en hoop dat je me verder kunt helpen.

Mhjoch

post-12990-1417703899,7128_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt dat jullie zoveel geduld hebben. Ik heb ook dit gedownload. Wat nu? Het uitroepteken staat nog steeds bij de processor. Moet ik na het downloaden nog een handeling doen? Sorry, dat ik een leek ben op dit gebied, maar ik ben wel leergierig.

Hart. gr.

Mhjoch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stegisoft en anderen,

\

Bedankt voor jullie hulp. Ik houd er nu mee op, ik ken al de termen niet en het kost me teveel tijd om erachter te komen wat er nu precies bedoeld wordt. Ik denk dat dit probleem te lastig is voor mij. Ik vind het super dat jullie zo'n helpforum hebben en zal er zeker nog wel eens gebruik van willen maken als er weer eens iets is. Het bekijken van de oplossingen bij verschillende problemen helpt ook. Alleen is dit probleem niet zo makkelijk te verhelpen.

Succes verder,

Hartelijke groet,

Mhjoch

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.