Ga naar inhoud

stuurpogramma ontbreekt?


mhjoch

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb een geste gedaan en uw bestand gedownload en elders geupload.

deel1

deel2

deel3

deel4

Dat zijn 4 stukken.

Je klik op deel1 en dan komt je op de site.

Dan een beetje scrollen en op free klikken.

Nu moet je wel wachten en dan kan je downloaden.

Tussen 2 download moet je wel een tijd wachten naargelang het tijdtip van de dag.

Door de dag is meestal 3 uur wachten en s' nachts is dat ongeveer 1 uur.

Om de bestand uit te pakken hebt je winrar nodig en die kan je gratis hier afhalen.

Installeert dat programma.

Ga nu naar plaats op uw harddisk waar je gedownload hebt en klik op de eerst part bestand. Winrar zal die uitpakken als één zip bestand

Met de rechtermuisknop kan je de zipbestand uitpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil bovenstaande nog wel proberen, alleen heb ik momenteel de computer niet steeds tot mijn beschikking. Ik begrijp dat het een nogal langdurige geschiedenis is. Stel dat het lukt, kan ik wanneer het probleem is opgelost dat grote bestand deleten? Ik vermoed van niet, maar het is zo'n groot bestand.

Jullie horen wel of het gelukt is,

MHjoch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 4 delen gedownload en uitgepakt. Ging vrij snel vanmorgen. Daarna ben ik weer naar deze computer gegaan, systeeminformatie weergeven, hardware, apparaatbeheer en op de processor met geel uitroepteken geklikt. Ik heb stuurprogramma bijwerken gekozen, maar kom dan niet verder. Er wordt gezegd dat er sowieso geen stuurprogramma geinstalleerd is. Ik ben een beetje huiverig om te kiezen voor: stuurprogramma opnieuw installeren te kiezen. Ik weet niet wat er dan allemaal gaat gebeuren. ...

Mhjoch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg een foutmeliding bij setup van q330512: Setup heeft ontdekt dat de versie van het geinstalleerde service pack nieuwer is dan de update die u wilt toepassen.

Deze updat kan alleen worden geinstalleerd op computers waaro geen service pack is geinstalleerd.

Wat nu?

Ik hoop dat jullie raad weten.

Mhjoch

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.