Ga naar inhoud

Website maken probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een net een website gemaakt, over mijn vaders bedrijf. ( www.deruwenberg.nl ) Als je op foto's drukt (probeer het zelf eens heel even uit) dan krijg je de website www.Icmc.nl te zien. (foutmelding dus). Hoe kan ik dat oplossen, En nog iets als je op het brievenbusje klikt, komt er de mail contact@deruwenberg.nl te staan, dat is alleen een oud mail addres die niet meer bestaat. Weten jullie hoe ik dat ook kan veranderen?

Mvg, Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zo staan: foto`s%20website

Je mag geen komma gebruiken en ook geen spatie gebruiken.

Dus moet de map zo heten: fotoswebsite

Verandert op de uw website de map in fotowebsite

Open Inhoud.html

Daar kan je uw emailadres veranderen.

Dus <p><a href="../fotoswebsite/29-04-2007%20026.jpg" target="main">FOTO`S</a></p>

<p><a href="mailto:uwemailadresl">

Als je geen programma meer hebt dan kan je Inhoud.html ook openen met kladblok.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals hierboven allemaal vermeld staat is alles in de bron aan te passen. Qua website zelf zou ik zeggen, maak hem volledig opnieuw of download joomla. En maak met joomla je website.

Voordeel van joomla is dat je online je website aan kan passen enz enz enz. Joomla gebruikt ook geen frames, wat je nu wel gebruikt (zo te zien).

Ik zelf ben ook op jouw manier begonnen in frames. maar ben dit met de tijd afgeleerd omdat frames nadelig is voor de positie bij google en andere zoekmachines.

Om geld uit te sparen zou ik gewoon kiezen voor een joomla website met een template die mogelijk van internet te downloaden zijn. Je kan ze ook zelf maken alleen dan heb je een beetje verstand van HTML nodig.

Groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.