Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart


moreghan

Aanbevolen berichten

Ok, denk dat ik die laatste ga kopen ^^

Is zo'n kaart makkelijk zelf te installeren? Of kan ik deze beter echt in een computer winkel kopen en daar laten installeren?

In weze is dat vrij eenvoudig zelf te doen,maar je moet toch altijd een beetje opletten en dit ivm statische electriciteit en dergelijke.

Als je het in de winkel laat doen ga je er zo i zo toch weer redelijk wat eurotjes extra voor moeten betalen.

Ben je niet zeker om er aan te beginnen laat het dan in de winkel doen.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In weze is dat vrij eenvoudig zelf te doen,maar je moet toch altijd een beetje opletten en dit ivm statische electriciteit en dergelijke.

Als je het in de winkel laat doen ga je er zo i zo toch weer redelijk wat eurotjes extra voor moeten betalen.

Ben je niet zeker om er aan te beginnen laat het dan in de winkel doen.;-)

Hoeveel kost dat dan ongeveer? Kan het misschien toch beter in de winkel late doen voor de zekerheid :) Dacht eigelijk dat je wanneer je iets kocht bij een winkel de installatie wel gratis zou zijn, weer een waanidee kwijt:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, eigenlijk is dat een kwestie van driver dëinstalleren, oude kaart uit halen, nieuwe kaart in, nieuwe drivers installeren. Dat is het.

Even nog een vraagje, van hoeveel watt is je voeding ? En merk ?

EDIT : 2 laatste berichten niet gezien, maar goed....

Het hangt er een beetje van af naar welke winkel je gaat, maar als ze meer dan 20 euro durven vragen vind ik dat gewoon rechtuit schandalig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, eigenlijk is dat een kwestie van driver dëinstalleren, oude kaart uit halen, nieuwe kaart in, nieuwe drivers installeren. Dat is het.

Even nog een vraagje, van hoeveel watt is je voeding ? En merk ?

EDIT : 2 laatste berichten niet gezien, maar goed....

Het hangt er een beetje van af naar welke winkel je gaat, maar als ze meer dan 20 euro durven vragen vind ik dat gewoon rechtuit schandalig.

waar vind ik hoeveel watt men voeding is en welk merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.