Ga naar inhoud

Windows 7 Upgrade


Airandius

Aanbevolen berichten

Bij de aankoop van mijn laptop bij Norrod (een Probook 4510s) stond er bij dat je er een windows 7 voucher er zou bij krijgen.

Ik heb nagevraagt op de site destijds en dat hield dus in dat ik gratis windows 7 zou krijgen.

Inmiddels is het December en heb ik er niets van gehoord, na enige tijd op google te zoeken kwam ik terecht op de HP site waar je de product nummer kon aangeven.

Ik kwam in aanmerking voor de gratis windows 7 upgrade. Maar als ik dan op bestel druk moet ik ineens 35 euro betalen. Ik zou windows 7 er gratis bijkrijgen toch?

Hoe kan ik windows 7 er nu gratis op krijgen, dacht dat je het gewoon kon downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt voor een deel.

Windows 7 is voor u helemaal gratis maar om de cd op te sturen moet je voor betalen.

Bij HP is wel de duurste denk ik want bij Asus is dat 24 euro en bij Dell dacht ik van 15 euro of zoiets.

Hopelijk dat je op een normale manier kan betalen terwijl bij Asus enkel met mastercard en nog een andere kredietkaart. En die heb ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je een unieke key krijgt want anders zou iedereen dat kunnen gebruiken. Zo lomp zal Microsoft ook niet zijn.

Maar je hebt gelijk: ze hebben ervoor betaald en de verkoper had dan uw gegevens moeten doorsturen naar de fabrikant en dan moet die automatisch de cd opsturen.

Dan was er een uitstekende service geweest in tegengestelde van nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgensmij word je huidige key gewoon geüpgrade? Gok ik maar.

Maar dan nog, kunnen ze niet gewoon mijn key dan in een mailtje sturen en dan de software downloadable maken. Ik denk dat ik bij de aankoop van hun laptop toch wel genoeg heb betaald.

Zeg maar als je een nuttig mailtje terug krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.