Ga naar inhoud

Goedkoop Alternatief Voor Office 2007!!

Gast Teun1985

Aanbevolen berichten

Ik was het helemaal zat met Office 2007! Ik heb het 2 weken kunnen gebruiken maar nu niet meer. “evaluatieversie” verlopen, Microsoft wou bijna 200 euro uit me zak kloppen! Nou mooi niet, ik op zoek gegaan en ja hoor!! Nu kan ik weer al mijn word, excel en powerpoint documenten openen en bewerken met OrangeOffice. Werk exact hetzelfde al Office 2007 maar dan voor 15 euro.

EDIT : link verwijderd.

aangepast door kape
link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook artikel 8 gelezen?

Let op: u betaald voor het downloaden van de software, niet voor de software zelf om deze reden bieden wij geen enkele garantie op de juiste werking van de software.
Ze zeggen dan wel dat je geen software koopt maar je koopt dus eigenlijk wel software maar zonder de garantie dat het werkt???

Dat zou ik dus nooit doen!!!

Willem

aangepast door kape
link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is blijkbaar geen verschil met OpenOffice, behalve dan dat je moet betalen terwijl je eigenlijk gewoon OpenOffice installeert op je pc.

De intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de geleverde Documenten blijven berusten bij OpenOffice.org de maker en eigenaar van de software.

Dit vind ik dan toch een ook vreemde manier van werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het verschil met open office? Behalve iemand die 15 euro vraagt voor een pakket dat je gratis kan downloaden.
Dat is inderdaad gewoon het verschil : betalen voor iets dat je ook gratis kon krijgen. Vreemd zaakje bij Orange Office :s
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.