Ga naar inhoud

ombouwen van laptop acer 1714smi


padisource

Aanbevolen berichten

Hallo samen,

Ik heb een laptop van acer 1714SMi maar wil die updaten om full HD video films (1920 x 1080) zelf te monteren.

Kan ik deze laten ombouwen naar een duo of quad core, 3GB ddr, videokaart, etc die full HD films aankan ??? Of kan ik evengoed direct een andere pc kopen ?

En waar zou ik dit kunnen laten doen?

groeten, Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi samen, amai da was rap weg zeg. Wilde nog even zeggen dat het maar een idee was om de laptop om te bouwen, heb deze al 3 jaar en had gehoopt dat het mogelijk was om hem nog wat langer te houden. Of past een duo core er dan wel in? maar ja dan zal de rest er weer niet in passen. Nogthans is de acer 1714 een gigantisch grote laptop hoor.

Als het moet dan zal het een pc worden.

groetjes, Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha

ik bewonder uw enthousiasme maar ben bang dat het ombouwen van de laptop geen gemakkelijke klus is en ik raad het u dan ook zeker niet aan.(behalve als je er ervaring mee hebt maar dat lijkt mij in dit geval niet zo)

u kunt het beste een pc kopen (waar wij u ook graag advies bij zullen geven)

en uw laptop natuurlijk ook houden.

op deze manier kunt u de pc al het zware werk laten doen betreft

montage en andere beeldbewerking en op de laptop rustig surfen en een filmpje kijken of eens iets uit typen terwijl u wacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.